Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Picikadario Test Beta

Ahoj, asi před rokem jsem se poprvé dostal k frameworku XNA Game studio, pokusil jsem se v něm o jednoduchou hru, a jak rychle jsem ho objevil, tak jsem s ním zase skončil. Nicméně přibližně před půl rokem jsem se k němu opět vrátil s větším odhodláním, plány i ambicemi a tentokrát jsem to dotáhl mnohem dále.

Popis

Úvodní obrazovka

Úvodní obrazovka

Picikadario Test Beta je/bude akční 2D střílečka s několika velmi dobře známými typy zbraní, podomácku „na koleni“ zbouchanou jednoduchou grafikou, vlastním dabingem a v budoucnosti možná i multiplayerem.

Aktuální progress

  • ██████████ Pohyb
  • █████████░ Střelba
  • █████████░ Grafika
  • ███░░░░░░░ Mapa
  • █░░░░░░░░░ UI
  • █░░░░░░░░░ Děj

Verze

Beta 0.1

  • Vytvořeny základní herní principy, tzn:
  • Kolizní a nekolizní objekty
  • Pohyb, skákání a gravitace
  • Příprava tříd pro zbraně a střelbu
Menu

Náhled menu

Beta 0.1.1

  • Opraveny kolize
  • Přidány malé ruční zbraně (Python, CZ Vzor 82, Desert Eagle, Magnum .45)
  • Upraven systém míření (od této doby neměnný)
  • Přidána opakující se animace na pozadí menu
  • Přidána hudba a zvukové efekty
  • Vytvořena pokusná mapa pro testování gravitace, kolizí a budoucích botů

Beta 0.1.2

  • Výpočet trasy nábojů, vykreslování a jejich kolize s objekty
  • Zbraně získaly rozdílné vlastnosti (konkrétně vlastní zvuk výstřelu, sílu, počet nábojů, zpětný ráz a dobu přebíjení)
  • Přidány panely zobrazující počet životů, nábojů či zbývající čas do přebití zbraně
  • Přidán laser kvůli usnadnění míření

Beta 0.2

  • Přidáni počítačoví hráči vybavení UD (původní záměr byla UI)
  • Přidáno provizorní zobrazování zabití
  • Třída pro velké zbraně – samopaly, útočné pušky a pušky
  • S tím souvisí přidání dalších vlastností zbraní – automatická/na­tahovací
  • Přidáno AK-47 a Kar98
  • Odebrán Python
  • Na základě zpětné vazby mých 11 fanoušků na facebooku odebrán laser a přidán klasický zaměřovač (křížek místo kurzoru)
  • Přidána úvodní obrazovka a PEGI rating

*UD – umělá demence

Velká automatická zbraň → AK-47

Velká automatická zbraň -> AK-47

Plány do budoucna

  1. Předělat UD na UI
  2. Vymyslet a aplikovat způsob získávání zbraní a nábojů
  3. Vytvořit balíček reálně a hezky vypadajících map
  4. Interaktivní objekty
  5. Aplikovat děj -> mise a savy -> různé herní módy (Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the flag, …)
  6. Multiplayer ?
Skok z beden s nejsilnější ruční zbraní – Magnum .45

Skok z beden s nejsilnější ruční zbraní - Magnum .45

Předem děkuji za jakoukoliv kritiku, dotazy, připomínky, pochvaly či stížnosti. Vemte prosím v potaz, že hra není hotová, je moje první a s vývojem her nemám absolutně žádné zkušenosti :)


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2013.

 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 513x (30.6 MB)

 

Všechny články v sekci
MonoGame - Tvorba her v C# .NET
Článek pro vás napsal Neaktivní uživatel
Avatar
Uživatelské hodnocení:
1 hlasů
Tento uživatelský účet již není aktivní na základě žádosti jeho majitele.
Aktivity