The Golden Skull

C# .NET Tvorba her Unity 3D The Golden Skull

Unicorn College ONEbit hosting Tento obsah je dostupný zdarma v rámci projektu IT lidem. Vydávání, hosting a aktualizace umožňují jeho sponzoři.

Na tuto soutěž jsem si zvolil cíl, který pro mě byl velkou výzvou. Pustil jsem se do hry ze žánru, se kterým nemám zrovna velké zkušenosti (jako hráč i jako tvůrce) a rozhodl jsem se ji vytvořit kompletně sám včetně všech skriptů, modelů, animací, textur, zvuků, hudby, atd. Výsledkem je velice surový produkt (stihl jsem asi 60 % původně plánovaných věcí ve 40 % původně plánované kvality :-) ), ale byla to zábava tvořit, naučil jsem se při tom spoustu věcí a ověřil jsem si, kde mám silné a slabé (ehm, textury :-) ) stránky.

Co se týče samotné hry, je to oldschoolová 3D adventura, která vás nepovede za ruku a vše si musíte najít a zjistit sami. Jedná se o jeden krátký level, takže to berte jako takové demo, i když momentálně nemám v plánu pokračovat ve vývoji.

Archiv obsahuje složku se hrou zkompilovanou pro 64-bitový Windows a .unitypackage s projektem.

Použité programy a technologie

  • Unity 2018.1
  • Visual Studio 2017
  • Photoshop CC
  • Blender
  • Bfxr (zvuky)
  • Reaper (hudba)

Poznámky

Hra je tvořena v enginu Unity. Na začátku jsem tvrdil, že všechny assety budou moje, takže teď musím upozornit, že to nakonec platí až na jednu výjimku, kterou je oficiální Unity Post Processing Stack, který se (jak je už patrné z názvu) stará o post-processing obrazu. Osobně si totiž myslím, že by tenhle balíček měl být součástí Unity defaultně, jak je tomu třeba u Unreal Enginu.


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2018.

 

Stáhnout

Staženo 20x (154.44 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C# .NET

 

 

Hru pro vás napsal Honza Skřivánek
Avatar
Jak se ti líbí článek?
1 hlasů
Aktivity (6)

 

 

Komentáře

Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:10. července 19:44

Wow, to zní jako velké sousto :-O Jsou již nějaké ukázky grafiky?

Odpovědět 10. července 19:44
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
Honza Skřivánek:10. července 20:07

Velké sousto to je, výsledek bude spíš menší demo/prototyp než plnohodnotná dlouhá hra. První ukázky grafiky (hlavní postava) by měly být do víkendu :-) Zatím mám hotové jen referenční 2D koncepty pro tvorbu modelů. Ty pak možná taky zveřejním v rámci ukázky postupu tvorby 3D modelů.

 
Odpovědět 10. července 20:07
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Honza Skřivánek
David Čápka:10. července 21:32

BTW podle čeho jsi se učil/učíš blender?

Odpovědět 10. července 21:32
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
Honza Skřivánek:10. července 22:30

Na Youtube kanály Blender Guru a Sebastian Lague (z jeho tutoriálů jsem se naučil taky hodně z Unity).

 
Odpovědět  +1 10. července 22:30
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:19. července 19:50

A screenshot implementovaného modelu? :P

Odpovědět 19. července 19:50
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:6. října 18:35

Velký potenciál, jak píšeš, není to úplně využité, ale určitě hra zabaví :) Mechanismus souboje, kde se musí couvat, chválím, je to zábavné. Co chybí jsou nějaké power-upy, které by člověk sbíral, klidně jen takové ty diamanty pro skóre, které jsou různě po mapě. Přimlouval bych se za zrychlení chůze. Nějaký příběh by byl fajn :)

Odpovědět 6. října 18:35
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
Lucie Hartingerová
Tým ITnetwork
Avatar
Lucie Hartingerová:6. října 18:58

Je to dobře hratelné, ale zasekla jsem se na jednom bodě, viz obrázek: nepřišla jsem na způsob, jak se k té modré lebce dostat. Hra se chovala, jako by zrovna tato zóna byla "out of bounds". Zkusila jsem použít i cestu, která je nakreslená v mapě. Nepřišla jsem na to.
Hrála jsem to přinejmenším hodinu :) Tak snad tento fakt trochu vypovídá o zábavnosti hry... ;)
Možná by se dala změnit hudba pro moment, kdy na tebe útočí zelená bestie, ale to už si trochu vymýšlím :D
Super hra, akorát mě drásá, že jsem kvůli té jedné lebce nemohla dokončit level (nebo pokračovat dál) :)

 
Odpovědět 6. října 18:58
Avatar
Honza Skřivánek:6. října 20:59

"Neviditelné bludiště" je asi nejkontroverznější a taky nejvíc nedokončená pasáž, co jsem tam dal. Doplním, že bludiště má tvar čtverce, takže je potřeba najít vstup (ten je na straně, odkud se přichází) a pak to zkusit vzít podle té mapy.
Měnící se hudba byl jeden z plánů, který zůstal jen u TODO listu :-). Další z věcí, co se tam nedostala bylo sbírání ukrytých obrázků, které by se pak daly prohlížet v galerii, ale to jsem chtěl už moc :-)

 
Odpovědět 6. října 20:59
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 8 zpráv z 8.