Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

The Golden Skull

Na tuto soutěž jsem si zvolil cíl, který pro mě byl velkou výzvou. Pustil jsem se do hry ze žánru, se kterým nemám zrovna velké zkušenosti (jako hráč i jako tvůrce) a rozhodl jsem se ji vytvořit kompletně sám včetně všech skriptů, modelů, animací, textur, zvuků, hudby, atd. Výsledkem je velice surový produkt (stihl jsem asi 60 % původně plánovaných věcí ve 40 % původně plánované kvality :-) ), ale byla to zábava tvořit, naučil jsem se při tom spoustu věcí a ověřil jsem si, kde mám silné a slabé (ehm, textury :-) ) stránky.

Co se týče samotné hry, je to oldschoolová 3D adventura, která vás nepovede za ruku a vše si musíte najít a zjistit sami. Jedná se o jeden krátký level, takže to berte jako takové demo, i když momentálně nemám v plánu pokračovat ve vývoji.

Archiv obsahuje složku se hrou zkompilovanou pro 64-bitový Windows a .unitypackage s projektem.

Použité programy a technologie

  • Unity 2018.1
  • Visual Studio 2017
  • Photoshop CC
  • Blender
  • Bfxr (zvuky)
  • Reaper (hudba)

Poznámky

Hra je tvořena v enginu Unity. Na začátku jsem tvrdil, že všechny assety budou moje, takže teď musím upozornit, že to nakonec platí až na jednu výjimku, kterou je oficiální Unity Post Processing Stack, který se (jak je už patrné z názvu) stará o post-processing obrazu. Osobně si totiž myslím, že by tenhle balíček měl být součástí Unity defaultně, jak je tomu třeba u Unreal Enginu.

Vyjádření poroty

  • Dan Vítek - 10 bodů - Hned ze začátku mě zaujala možnost udělat kotoul, to je zajímavé zpestření :). Dostal mě pokročilý pathfinding u dinosaurů, to že si za mnou na pyramidu vyběhnou hned 4 jsem fakt nečekal. Každopádně jde o hodně povedený kousek a doufám, že jej i po skončení soutěže budeš chtít dodělat :)
  • Adam Ježek - 6 bodů - Hra mě příliš neoslovila, je to trochu chaotické, boj s potvorami je dosti nepřirozený, kamera je příliš citlivá a často se mi dostávala do divné pozice, kdy jsem přes trávu nic neviděl.

Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2018.

 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 37x (154.44 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C#

 

Všechny články v sekci
Zdrojákoviště Unity - 3D hry
Článek pro vás napsal Honza Skřivánek
Avatar
Uživatelské hodnocení:
2 hlasů
Aktivity