Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Lekce 9 - Unity (C#) Android: Přestavba, nová grafika, vrstvy

V minulé lekci, Unity (C#) Android: MenuPart, Eraser, pozadí 2, jsem řešil nějaké ty restíky.

Našel se ochotný a schopný grafik, který mi dodal nějaké Assety pro hru, takže je v tomto videu předvedu, naučím vás přeimportovat assety a celkově změníme kolizní systém.

Novinka!: Pokud máte nějaký dotaz, můžete se ptát buď zde na itnetwork.cz u článku, nebo nově tady: ODDT Studio Tutorial Facebook Page

Video

Follow Player Script

Skript pro následnování hráče

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class FollowPlayerScript : MonoBehaviour {

    public Transform playerRef;
    bool error = false;

    void Start()
    {
        if (playerRef == null)
            error = true;
    }

    // Update is called once per frame
    void Update () {

        if (error)
            return;


        //transform.position = new Vector2(playerRef.position.x, transform.position.y);
        Vector2 pos = transform.position;

        pos.x = playerRef.position.x;

        transform.position = pos;
    }
}

Eraser Script

Úprava Eraser skriptu, který bude kromě mazání stalagů taky posouvat zdi a pozadí

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class EraserScript : MonoBehaviour {

    void OnTriggerEnter2D(Collider2D col)
    {
        if(col.CompareTag("Stalag"))
        {
            if(col != null)
                Destroy(col.gameObject);
        }



        if(col.CompareTag("Wall") || col.CompareTag("Background"))
        {
            col.SendMessage("Move");
        }
    }


}

Jak hra vypadá teď?

Zdrojákoviště Unity - 2D hry

Problémy?

Pokud máte nějaké otázky, neváhejte se zeptat v komentářích, nebo mi napsat do zpráv.

V příští lekci, Unity (C#) Android: Start, Skóre, PlayerPrefs, vyřešíme zastavení hráče na začátku levelu, skóre a ukládání.


 

Předchozí článek
Unity (C#) Android: MenuPart, Eraser, pozadí 2
Všechny články v sekci
Zdrojákoviště Unity - 2D hry
Přeskočit článek
(nedoporučujeme)
Unity (C#) Android: Start, Skóre, PlayerPrefs
Článek pro vás napsal vratislavino
Avatar
Uživatelské hodnocení:
2 hlasů
Autor se věnuje programování v C#, především pak ve vývojovém prostředí Unity3D. Má asi pětileté zkušenosti s programováním a momentálně pracuje na připravované hře Azulgar: Beyond The Frontiers.
Aktivity