Válí se ti projekty v šuplíku? Dostaň je mezi lidi a získej cool tričko a body na profi IT kurzy v soutěži ITnetwork summer 2017!
Přidej si svou IT školu do profilu a najdi spolužáky zde na síti :)

24. díl - Unity (C#) Android: Publikování na Google Play

C# .NET Unity 3D Unity (C#) Android: Publikování na Google Play

ONEbit hosting Unicorn College Tento obsah je dostupný zdarma v rámci projektu IT lidem. Vydávání, hosting a aktualizace umožňují jeho sponzoři.

V minulé lekci, Unity (C#) Android: Konec hry, jsme se zabývali ukončením hry. Dnešní lekce se bude na vyžádání několika diváků zabývat procesem publikování hry na Google Play.

Video

Žádný kód?

V tomto dílu opravdu žádný kód není, protože jsem tu udělal build prázdné hry. Jde opravdu jen o proces publikování, ne o její tvorbu.

Problémy?

Pokud máte nějaké otázky, neváhejte se zeptat v komentářích nebo mi napsat do zpráv.


 

 

Článek pro vás napsal vratislavino
Avatar
Jak se ti líbí článek?
5 hlasů
Autor se věnuje programování v C#, především pak ve vývojovém prostředí Unity3D. Má asi pětileté zkušenosti s programováním a momentálně pracuje na připravované hře Azulgar: Beyond The Frontiers.
Miniatura
Předchozí článek
Unity (C#) Android: Konec hry
Miniatura
Všechny články v sekci
Programování her v Unity3D v C# .NET
Aktivity (3)

 

 

Komentáře

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zatím nikdo nevložil komentář - buď první!