IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Beyond The Walls

Návyková hra ve stylu klasické japonské RPG (z horního pohledu).

Příběh

Naito je sirotek, který vyrůstal v dětském domově a celý jeho dětství ho trápily noční můry. Naito není obyčejný ba naopak, Naito umí střílet energický koule a vidět duchy atd. Ale Naito nechápe proč je jiný než ostatní a také své noční můry. V jeho nočních můrách se vždy objevoval nějaký starý 100 patrový dům, který nikdy v životě neviděl.

Když se jednou Naito prochází Japonskem, spatří starý dům. Ten 100 patrový dům z jeho snu. A tak se Naito rozhodne ještě v tu noc do starého domu podívat. Ale právě v noci starý dům ožívá...

Ovladání

Hodnocení porotců

Hra byla vytvořena do soutěže GeekWork 2014.

Programátorská soutěž GeekWork 2014
  • David Čápka (5 bodů): Hra atmosférou poměrně zajímavá, ovšem procházení stále stejných levelů není moc zábavné. Na herním zážitku se podepisují také zabugované kolize a předimenzované neomezené střílení, s jehož pomocí lze jednoduše zničit vše okolo.
  • nessandy (6,5 bodů): Hra vypadá jako nedokončená. Začátek mě zaujal a těšila jsem se, neboť tyhle hry jsem měla ráda. Pak to ale bylo stále to samé, akorát v jiné mapě. Říkala jsem si, že to zkusím dohrát, abych viděla, kam to dojde a jestli se příběh nějak rozvine, ale nedala jsem to, sorry. Výběr hudby mi přijde skvělý, je úžasně ponurá a ke hře a k příběhu se hodí. Pro příště bych navrhovala udělat míň levelů, ale víc je propracovat, např. by mohly být po cestě nějaké artefakty. Jo a taky by bylo dobré vychytat pohyb. Z neustálých pokusů trefit se do cesty jsem dostávala křeč do ruky. A nerada pokračuji v kritice, ale že má hra příběh, vím jenom proto, že jsem si to přečetla náhodou tady, jinak by mi to nedošlo. Takže abych to shrnula, líbí se mi spíš to, čím by hra mohla být, než to, čím zatím je. Zatím není důvod se k ní vracet. Ale to neznamená, že se to nezmění, pokud na ní autoři budou nadále pracovat a zdokonalovat ji. Děkuji.
  • Honza Bittner (6 bodů): Grafika menu je příšerná. Grafika hry docela ujde. Prvních pár kol, kdy nebyl jiný cíl než dostat se do cíle, jsem nějak nechápal, o co jde. Kolize jsou docela špatné, hodně se mi stávalo, že jsem nemohl jít.
  • Daniel Vítek (5 bodů): Celkem zajímavý nápad, pěkné efekty (hodně se mi líbí ty modré a červené paprsky), zajímavá hudba. Ale hra mi přijde hrozně odfláknutá. Konkrétně ty kolize - to fakt dokáže vytočit, takže jsem skončil někde u 10. levelu. Měl jsi to udělat spíš kratší ale víc si s tím pohrát. Taky jsem se docela lekl toho hlavního menu - nevím, zda je to účel, nebo nějaký bug, ale na rozlišení 1366*768 je roztažené přes celou obrazovku a vypadá dost divně.

Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2014.

 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 613x (38.93 MB)

 

Článek pro vás napsal Eyem
Avatar
Uživatelské hodnocení:
3 hlasů
Aktivity