November Black Friday C/C++ week
Black Friday je tu! Využij jedinečnou příležitost a získej až 80 % znalostí navíc zdarma! Více zde
Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se C/C++

GoT- The Last Hope

Unicorn College Tento obsah je dostupný zdarma v rámci projektu IT lidem.
Vydávání, hosting a aktualizace umožňují jeho sponzoři.

Hra vyžaduje k instalaci připojení k internetu (pro povinné stažení PATCHe nutného pro běh hry.). Finálová (opatchová) verze hry má +- 300MB.

"Noc přichází a má hlídka začíná. Neskončí dokud nezemřu. Nepojmu ženu, nebudu vlastnit žádnou půdu, nevychovám děti. Nebudu nosit korunu ani nezískám slávu. Budu žít a zemřu na svém stanovišti. Jsem mečem v temnotě. Jsem strážce na zdi. Jsem štít, který střeží říše mužů. Obětuji svůj život a čest noční hlídce, pro dnešní noc, i všechny noci které přijdou." - Tak zní přísaha bratrů Noční Hlídky

UPOZORNĚNÍ I: Hra NEOBSAHUJE ani obsahovat nebude žádné spoilery k aktuální HBO sérii Hra o Trůny. Hra může obsahovat odkazy na sérii Píseň Ledu a Ohně jako: Názvy lokací, formálních uskupení a charakterů. Pokud bude nutné použití spoileru v propagačních textech jako je tento článek, bude na tuto skutečnost předem upozorněno.

UPOZORNĚNÍ II: Hra není oficiálně schválená jakoukoli autoritou. Jedná se čistě o fan-base hru.

Game Of Thrones: The Last Hope

Hra se odehrává 300 let po událostech původní série G.R.R Martina (respektive po událostech za zdí "SPOILER ALERT" Po porážce Mance Nájezdníka Stannisem Baratheonem "SPOILER ALERT").

Za zdí se rodí nová hrozba. Magie žije na Westerosu po několik století již jen v bájích. Ale jak pak tedy vysvětlit všechny ty záhady jenž se dějí za zdí? Již několik průzkumníků se nevrátilo z výprav a ti kteří se vrátili vypráví strašlivé příběhy o tom, co se za zdí skrývá. Může zeď odolat něčemu, co nikdo živý nikdy neviděl? Budou bratři Noční Hlídky natolik odvážní, aby bránili Sedm království před samotnou smrtí? Uvidíme.

Hra bude obsahovat několik alternativních konců, určených na základě hráčovo rozhodnutí během hry.

Ve hře se podíváte do několika naprosto rozdílných oblastí. Od zasněženého severu a zdi přes Královo Přístaviště, až po písčitá moře Dorne.

Při vašem putování prozkoumáte detailní 3D svět Westerosu a dozvíte se zajímavosti díky integraci WIKI detailně popisující místa a postavy na které během svého putování narazíte.

Dodatečné info:

O mně:

Jsem 16ti letý student SSŠVT na Proseku obor programování.

V Unity programuji již téměř 4 roky. Předtím jsem se věnoval především tvorbě webových stránek. Jakékoli nápady, návrhy, tipy, triky atd. atd. velice rád uvítám. Pokud byste měli zájem o spolupráci pište na mail pospile@gmail.com (V tuto chvíli je již celý tým do soutěže obsazen). Na spolupráci se můžeme domluvit do budoucna. Do týmu se může dostat kdokoli s alespoň trochou talentu na IT (zvukař, grafik, designér).

O týmu:

Tento výukový obsah pomáhají rozvíjet následující firmy, které dost možná hledají právě tebe!

Tým pojmenovaný Reinolde se již druhým rokem zabývá tvorbou her a webových stránek (na portfoliu se v tuto chvíli pracuje). Naší největší chloubou je v tuto chvíli systém UGDS (viz níže). V týmu je v tuto chvíli 5 lidí:

  • pospile - CEO týmu, programátor, designer a hodně amatérský grafik.
  • rokamis - grafik, designér, návrhář
  • kratifi - grafik, programátor

//Zbytek týmu nepodílející se na hře:

  • Honzis - grafik, programátor
  • Black - designér, 2D grafik
  • Občasná výpomoc externistů

O UGDS:

UGDS == Ultimate Game Developer System. UGDS je námi naprogramovaný systém který zprostředkuje Unity designérům a lidem s vizí, jenž nemají talent (nebo se teprve učí) programování v Unity.

Systém obsahuje:

  • Vizuální skriptování (Což je hodně silné slovo, v podstatě se jedná jen o skládání bloků pro poskytnutí požadované reakce systému.)
  • Správu nastavení, proměnných, překladů a GUI v reálném čase ve vizuálním prostředí.
  • Vizuální tvorbu GUI
  • Pathfinding (Realtime navigaci v prostředí naprogramovanou a integrovanou přímo pro UGDS)
  • Dabing, překlady atp...
  • Dynamické změny počasí

Systém UGDS se dá popsat jako ultimátní nadstavba pro Unity (V podstatě engine v enginu) který je ve vývoji již více než 15 měsíců (Reálně je to již přes 19 měsíců, ale po 4 měsících vývoje byl celý projekt restartován a přepsán od základů do dnešní podoby). Na UGDS pracují všichni členové týmu včetně několika externistů jenž nám se systémem pomáhají.

Stádium vývoje:

V tuto chvíli se celý projekt nachází na začátku vývoje, tuto soutěž bereme jako možnost předvést naší technologii. Co se týče prostředí, je valná většina hotová, z předešlých a budoucích projektů. Kompletně hotové je severské prostředí (Zeď, a menší vesnička) část hlavního města a oblast pouště na jihu. Doufáme, že ve finále dokážeme zrealizovat alespoň 10-15 minut hratelnosti. Už v demu chceme mít implementované tyto nejdůležitější prvky:

  • Kompletní 3D prostředí
  • Příběh
  • Ovládání, ukládání, načítání, GUI
  • Wiki Westerosu (kontinent na kterém se sága Písně Ledu a Ohně odehrává)
  • Alternativní konce podle rozhodnutí které hráč v průběhu udělá
  • Dabing hry v ČJ a AJ!
  • Titulky v dalších jazycích (Přinejmenším přes Google Translator :D Znáte to, proč to tam nedat když můžete.)

Vzhledem k tomu, že všechny popsané featury jsou již díky UGDS implementované, tým se může plně soustředit na příběh a design.

Vývojářský deníček:

Celý vývoj se pokusíme zdokumentovat, aby měli naši fanoušci přehled o tom, jak zhruba vypadá práce s UGDS a Unity. Z důvodu průtahů se schvalováním aktualizace článku bude tento deník veden jako vlákno ve fóru nikoli jako aktualizace tohoto článku. Odkaz na deník: DENÍK

Doufáme, že se vám bude hra líbit a že stihneme ukuchtit hratelnou verzi do deadlinu.

Jen tak na závěr ještě k platformám, na kterých bude hra dostupná.

Platformy:

PC: ANO - Hlavní platforma - Dostupná bude jak 32 tak 64bit verze. Minimální podporovaná verze OS je : Windows Vista (Windows XP může fungovat, jeho funkčnost ale není garantovaná{Hodně záleží na výkonu hardware})

MAC: ANO - Stejné podmínky jako pro PC (Nikdo z týmu nevlastní MAC, proto není garantována plná funkčnost - absence testování).

LINUX: ANO - Opět stejné jako PC. Testování zajištěno.

Mobilní platformy: Pravděpodobně ne. Grafika se kterou se v tuto chvíli pracuje je na mobilní zařízení příliš složitá. Pravděpodobně bude vypuštěna málo náročná lokace jako demo (Pouze pro Android {S jistou pravděpodobností i na WinPhone}).

Konzole: Ultimátním cílem našeho týmu je dostat šanci tvořit hry na Next-Gen konzole. Tento cíl je ovšem pravděpodobně v nedohlednu. A proto s verzemi pro konzole nepočítejte.

WEB: Hra je v tuto chvíli příliš náročná pro 100% funkčnost na webu. Pokud ovšem Unity Tech. uvede v rozumném termínu WebGL technologii, pravděpodobně se portu na web dočkáme.

Grafika v tuto chvíli ještě není finální, spíž počítejte se snížením než zvýšením. Optimalizovat jsme ještě ani nezačali.

Galerie:

Hlavní hrdina.....
Centrum přístavního města
Centrum města v noci může být nebezpečné…
Žhavé pouště Dorne nejsou zrovna hostinným místem..
Ve hře nebudeme pouze na pevnině Westerosu…
Zeď je mocnou stavbou… Bude to ale stačit?
I na zdi si budeme moci užít trochu srandy…

Dostupnost:

Hra bude pravděpodobně rozdělena na kapitoly. První kapitolu bude zdarma a oficiálně k vydána dle pravidel soutěže tj: 30.9 2014. Dle výsledků soutěže bude rozhodnuto, zda má smysl vést vývoj dál. Doufám, že si všichni hru užijete ;) Co největší zábavu při hraní The Hope vám přeje celý tým Reinolde!

Hra má zaregistrovanou vlastní doménu: www.thehopegame.com na které postupem času přibude nějaký materiál. Každá nová informace ale bude přednostě uveřejněna ve vývojářském deníku zde na ITnetwork : X.

Za celý tým Reinolde díky že jste dočetli až sem! Pospile

Hodnocení porotců

Hra byla vytvořena do soutěže GeekWork 2014.

Programátorská soutěž GeekWork 2014
  • David Čápka (9 bodů): Hra vypadá velmi, velmi zajímavě. Bohužel je naprosto neotestovaná a ačkoli jsem se velmi snažil a také komunikoval s autorským týmem, nakonec se mi stejně nepodařilo si ji rozumně zahrát. Bodů dávám nakonec 9, protože to muselo dát neskutečnou práci, doufám, že se problémy vyřeší a hru si pořádně zahrajeme.
  • nessandy (7 bodů): Hodnocení bude doplněno.
  • Honza Bittner (6 bodů): Grafika sice pěkná – krom menu, které je odfláklé. Ve hře jsem však vůbec nepochopil co mám či mohu dělat... Krom chození jsem tedy nic extra dělat nemohl.
  • Daniel Vítek (4 body): Grafika velmi pěkná, jen jsem nepochopil příběh, nedostal jsem se dál než k sebrání květiny. Menu ve hře nefunguje při probíhajícím rozhovoru. V nastavení jsem našel nějakou zmínku o dabingu, který mi nefunguje.

Stažení

Stažení: Hru si můžete stáhnout zde


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2014.

 

 

Hru pro vás napsal Vojtěch Pospíchal
Avatar
Jak se ti líbí článek?
6 hlasů
Autor se už přes velmi dlouho věnuje programování v jazyce C#, Java a Javascript.
Aktivity (1)

 

 

Komentáře

Avatar
KordusCZ
Člen
Avatar
KordusCZ:8.8.2014 20:46

Teda, minimálně po grafické stránce to vypadá výborně! Docela se těším, až váš výtvor dostanu do ruky.
Snad bude výsledek odpovídat vašim ambicím :)

 
Odpovědět
8.8.2014 20:46
Avatar
Odpovídá na KordusCZ
Vojtěch Pospíchal:8.8.2014 20:58

Díky! Od člověka který se hrám věnuje na tvé úrovni takováto pochvalo opravdu zahřeje u srdíčka! Budeme se snažit abychom splnili všechna očekávání :)

 
Odpovědět
8.8.2014 20:58
Avatar
KordusCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
KordusCZ:9.8.2014 0:43

Ale prosim tě, to, že jsem už pár věcí hrál ze mne nedělá experta :D

 
Odpovědět
9.8.2014 0:43
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Old Account:9.8.2014 8:00

Vyzera to zaujimavo, no pokial v tom chces dalej pokracovat, problemom moze byt prave Game of Thrones, ktorym je hra inspirovana. Pokial ti totiz samotne HBO (alebo George R.R. Martin) neudelilo lincenciu na hru (teda pisomny suhlas, ze mozes vyuzit obsah z knihy), maju ta plne pravo zalovat.

Odpovědět
9.8.2014 8:00
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
Odpovídá na Old Account
Vojtěch Pospíchal:9.8.2014 11:38

Mluvil jsem s člověkem z českého zastoupení HBO který mi potvrdil, že dokud se nezasahuje do linky seriálu nebo knih, tak panu Martinovi fan fikce nevadí. Ale jinak na tom hra samozřejmě není nijak závislá. Pokud by s tím názvem GoT měl někdo problém, není problém předělat logo hry a tenhle článek. To je totiž v podstatě jediný, co spojuje GoT a mou hru (Plus názvy lokací a některých postav - což také není problém přejmenovat). Jen by to byla škoda co se týče LORE. Na GoT to všechno přesně sedí. Budovat vlastní svět by bylo mnohem náročnější než utvářet příběh v již existujícím.

 
Odpovědět
9.8.2014 11:38
Avatar
Odpovídá na KordusCZ
Vojtěch Pospíchal:9.8.2014 11:40

Možná ne experta, ale rozhodně člověka z nejvíce odběrateli který nám kdy pochválil hru :)

 
Odpovědět
9.8.2014 11:40
Avatar
KordusCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
KordusCZ:9.8.2014 12:39

Možná není problém dělat fanfikci, ale jen do chvíle, kdy se z toho nestane komerční projekt. Takže vydávání zadarmo bez jakýchkoliv finančních nároků by mohlo projít.
Crypto nezmínil ještě jednu důležitou stranu, která by ale případnému širšímu vydání mohla vadit - připravuje se několik her ze světa GoT a jejich studia, nebo spíš jejich vydavatelé, by určitě neradi viděli, jak jim někdo leze do zelí...
Takže klidně udělejte hru z GoT světa pro soutěž, ale raději změňte příběh, pokud s tím chcete jít i víc na veřejnost.

 
Odpovědět
9.8.2014 12:39
Avatar
Odpovídá na KordusCZ
Vojtěch Pospíchal:9.8.2014 13:46

Komerčně tento projekt není proveditelný. Je tu jeden důležitý faktor - hráči. Nebudeme si nic nalhávat, v dnešní době je vizuální kvalita tak důležitá, že tým o 5 lidech, i když na hře pracují všichni na 100%, nemá šanci grafikou zaujmout. A co že bude mít hra úžasný příběh, úžasný svět a milióny super věcí, když hlavní cílová skupina (lidi 12-20 let - dle Steamu největší skupina hráčů) jen řeknou, že nemá hra 3*A grafiku a animace a hru zavrhnou?
Další hrou které by mohla s větší pravděpodobností zaujmout třeba i komerčně mají teď na starosti další dva lidi z mého týmu. Půjde o adventuru pro více dětské publikum na mobilní platformy. Poběží na stejné technologii, bude se podobně hrát. Jediný rozdíl bude v grafice která bude cartoon a bude optimalizovaná pro mobily. Koneckonců, The Hope byl celou dobu stejně brán spíž jako demo (hlavně technologické). Vzniká pro potřebu ukázat možnosti naší technologie atp...

 
Odpovědět
9.8.2014 13:46
Avatar
KordusCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
KordusCZ:9.8.2014 18:28

BTW moc mi nevěř... jsem teď vlastně konkurence :D Taky tu spolupracuju na jedné věci - RPG Mezi stíny. Ano. Víc klišé název mne v tu chvíli nenapadl :-P

 
Odpovědět
9.8.2014 18:28
Avatar
Odpovídá na KordusCZ
Vojtěch Pospíchal:9.8.2014 18:34

No on název Poslední Naděje taky není zrovna originální že? :D

 
Odpovědět
9.8.2014 18:34
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Old Account:18.8.2014 21:41

Projekt sa urcite da dotiahnut aj dalej, nez nejaka fan fikcia. V dnesnej dobe su velmi popularne crowdfundingove weby ako kickstarter, indiegogo a predovsetkym hry tam maju velky uspech. Naviac hra zalozena na takomto pribehu by mohla vyzbierat ciastku dostatocne vysoku na to, aby pokryla naklady na vyvoj + licenciu na pribeh.

Odpovědět
18.8.2014 21:41
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
Odpovídá na Old Account
Vojtěch Pospíchal:18.8.2014 22:37

Problém je právě v tom, co už tu bylo napsané. V tuhle chvíli existuje už několik projektů ve stejném universu, tudíž by si vydavatel určitě pohlídal, aby se licence nedostala do rukou případné konkurenci. A náklady na vývoj? Pozvěte nás na nějakej pořádnej oběd a jsou pokrytý. Jsme jen skupinka studentů, kteří celý den sedí a ničemu jinému se nevěnují, protože tvorbě her prostě propadli. (Navíc pokud vím, tak na většině crowdfundingových platformách musíš mít místní občanství pro možnost zde publikovat svůj projekt.)

 
Odpovědět
18.8.2014 22:37
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
vodacek:29.8.2014 23:43

kde se scháněj takové pěkné postavičky?

Editováno 29.8.2014 23:43
 
Odpovědět
29.8.2014 23:43
Tento výukový obsah pomáhají rozvíjet následující firmy, které dost možná hledají právě tebe!
Avatar
Odpovídá na vodacek
Vojtěch Pospíchal:30.8.2014 0:20

Modelují, vyprošují od externistů, pár se jich dá sehnat docela levně na specializovaných stránkách. Jen si buď jistej, že tohle je na hoooodně dlouhou dobu poslední projekt ode mě, kde je uvidíš :D Po tom co se nám v tom enginu za poslední tejden stalo jsem se zapřísáhl, že si teď dám na pár měsíců s 3Dčkem pauzu :D Pokud jsi nezahlíd, (zmizelo to sakra rychle :D ) tak tady jsou nějaké nové screeny a info: http://www.itnetwork.cz/…3daa84ecd59d#…

 
Odpovědět
30.8.2014 0:20
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
vodacek:30.8.2014 7:36

já si nějak všecko zvládnu udělat kupodivu sám, jen postavička je kapku větší úkol

 
Odpovědět
30.8.2014 7:36
Avatar
Odpovídá na vodacek
Vojtěch Pospíchal:30.8.2014 9:01

To mi povídej. 3D je zlo. Na můj vkus je na něj třeba až moc matematiky a grafickýho citu. Jinak si toho moc nevymodeluješ. Ale když máš na tu špinavou práci dobrý lidi, výsledky za to sakra stojí.

 
Odpovědět
30.8.2014 9:01
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
vodacek:30.8.2014 9:58

jinak to vypadá pěkně ale co nevypadá pěkně v unity

 
Odpovědět
30.8.2014 9:58
Avatar
Odpovídá na vodacek
Vojtěch Pospíchal:30.8.2014 10:18

Díky :) Uvidíme jak se to bude hrát že? Na dnešek mám na nástěnce hrátky s fyzikou.... Tak doufám, že se to zase nerozsype jako když jsme dělali na ukládání :D Drž mi palce.

 
Odpovědět
30.8.2014 10:18
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
vodacek:30.8.2014 10:20

o tom jak nějaká změna může vše rozbít a pak se to týden dává dohromady bych ted mohl čerstvě vyprávět, žéé Luboš Běhounek Satik

 
Odpovědět
30.8.2014 10:20
Avatar
Vojtěch Hegr
Redaktor
Avatar
Vojtěch Hegr:27.9.2014 23:03

Hra vypadá úžasně ! (y) Těším se až si zahraji,jsem velkej fanda GoT :3

Odpovědět
27.9.2014 23:03
Kdyby monitor opaloval byl by z Hegra Negr
Avatar
MadaraCZech
Redaktor
Avatar
MadaraCZech:28.9.2014 15:11

Vždyť to město není vaše, viděl jsem ho ke stažení.

 
Odpovědět
28.9.2014 15:11
Avatar
Vojtěch Pospíchal:28.9.2014 15:44

Bohužel nemám čas teď řešit pokusy o poškození ostatních soutěžících. Ale aby jsi byl v klidu. Veškerý content v našich hrách je buď vytvořen našimi artisty, nebo jej používáme plně dle licenčních podmínek a ujednání.

 
Odpovědět
28.9.2014 15:44
Avatar
Samuel Illo
Redaktor
Avatar
Samuel Illo :8.10.2014 13:23

Nechcem byt zly ale po par krokoch som sa prepadol pod mapu a neviem čo dalej :D

Odpovědět
8.10.2014 13:23
www.samuelillo.com | www.github.com/lamka02sk
Avatar
Odpovídá na Samuel Illo
Daniel Bernátek:7.3.2015 15:07

Taky :-D Za barem je díra...

 
Odpovědět
7.3.2015 15:07
Avatar
Odpovídá na Daniel Bernátek
Vojtěch Pospíchal:7.3.2015 16:17

Je to čistě experiment a definitivně nejzabugovanější hra kterou jsem kdy dělal. Musíte to brát tak, že v 5-6 lidech prostě nejde vytvořit hru takových rozměrů a ambicí. Možná se k ní za pár měsíců vrátím, teď je ale ve stádiu uložení na Githubu odsouzená k zapomnění.

 
Odpovědět
7.3.2015 16:17
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 25 zpráv z 25.