IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Mezi 13:00 až cca 16:00 proběhne odstávka sítě z důvodu aktualizace. Web bude po celou dobu nedostupný.
Avatar
Filip Macháček:19.3.2020 11:51

Ahoj,

rád bych znal váš názor na nový web https://www.vernerdomy.cz/
Jde mi hlavně o SEO optimalizaci. Nebudu tajit že web je z komerční šablony...
Myslím si že web by mohl být z hlediska optimalizace SEO udělaný dobře, ale moc rád uvítám vaši kritiku a tipy na zlepšení.

Díky moc!

Chci docílit: Co nejlepší dosah ve vyhledávačích a co nejvíce návštěvníků. Časem nejspíš investujeme i do PPC reklamy.

Editováno 19.3.2020 11:51
 
Odpovědět
19.3.2020 11:51
Avatar
DarkCoder
Člen
Avatar
Odpovídá na Filip Macháček
DarkCoder:19.3.2020 14:31

Nejsem webař, specialista na reklamu, ani od fochu. Tedy neporadím po stránce obsahové ani její realizací, ale vyjádřím se k webovým stránkám z pohledu zákazníka a to jak na mě působí.

Stránky na první dojem působí profesionálním dojmem. Působí čistě, jednotlivé sekce jsou pěkně oddělené a jasně zřetelné, délka stránky je dobrá. Orientace na stránce nečiní žádné problémy, stejně tak dobře navržená horní lišta, která je přilepená a umožňuje rychlý přístup kamkoli odkudkoli. Kombinace barev bílé, černé, červené doplněno o obrázky je klasika a ladí dobře.

Přesto jsem našel pár námětů ke zlepšení:

Položku DOMŮ v horní i spodní části bych nahradil ikonou domku. Pro stránky věnované realizaci domů je to jak stvořené.

Na stránce O NÁS bych více odsadil text "O nás". Nadpis je příliš nahuštěný na obsah.

Položku DOMY bych upravil na NABÍDKA DOMŮ tak jak se na ni odkazuje ze stránky O NÁS, ale i DOMY jsou pochopitelné. Do spodní části bych vložil odkazy na vizualizace toho kterého typu modelového domu.

DŮLEŽITÉ INFO je vlastně důvod, proč si vybrat stavbu mobilního domu. Tedy tato informace je dvojí. Spojil bych to s částí na úvodní stránce.

Stránku VIZUALIZACE bych doplnil o popisky a další typy modulových domů.

FOTOGALERIE bych přejmenoval na GALERIE, čímž si otvíráš prostor i pro vkládání videí. Pokud videa neplánuješ, název FOTOGALERIE bych nechal. Opět jako v předchozím případě bych obsah stránky doplnil o krátké a výstižné texty tak jak je to v sekci BLOG.

Barevně odlišený a pozičně položený KONTAKT působí velmi dobře. Možná by mohlo při najetí myši na KONTAKT vyjet menu s kontaktní osobou a telefonním číslem či jinak rychleji zpřístupnit telefonní kontakt. Po kliknutí na KONTAKT je nutné rolovat níž na stránku abych se dostal k dané informaci, což je nepohodlné.

Spodní lištu bych upravil do stejného designu jako tu horní. BLOG předposlední, zvýrazněný kontakt poslední. Otázkou je, zdali tam spodní lištu vůbec nechat když horní lišta je okamžitě dostupná když je na stránce přilepená. Z důvodu typu odvětví, o kterém stránka pojednává, bych ji tam nechal.

Hlavní stránka je dobrá, obsahuje důvody proč právě Vás si má zákazník vybrat a proč to co nabízíte si má zákazník vybrat. Některé popisky k sekcím končí tečkou a některé ne, toto bych ucelil. Z pohledu zákazníka je důležité to co se nabízí až poté kontakt. Odkaz KDE NÁS NAJDETE bych zaměnil za NABÍDKA DOMŮ. Kontaktů je na stránce dost. Toto bych bral jako zásadní.

Stránky o odvětví stavebnictví vyžadují přímočarost. Není to fórum a zákazníka musí ihned upoutat a udržet. Druhá, třetí šance už být nemusí. Proto je správné vypisovat důvody typu proč, výhody, apod. na úvodní stránce a poté ihned přejít k nabízeným produktům. Neopomíjet služby a snahu zákazníkovi s čímkoli pomoci. Že má návštěvník možnost komunikovat pomocí chatu vpravo dole je výborné. Okno bych po návštěvě stránek nechal rovnou otevřené. popřípadě signalizací upoutat pozornost návštěvníka.

Tím se tak trochu dostávám k zobrazení na více zařízeních. Responzivní design funguje dobře. Velmi dobře působí vysouvací menu horní lišty. Snad jen při malém posunu stránky dolu se nadpis na úvodní stránce tluče s ještě nepodbarvenou horní lištou a pak ikonky Instagramu a Facebooku jsou schované za velkou ikonou Messengeru.

Stránky by také mohli mít sekci o novinkách a možnost, aby se novinky zasílaly návštěvníkovi na email. Později třeba sekci reference apod. Ale to už se dostávám k věcem budoucím. Současná podoba stránek z pohledu návštěvníka je ale více než povedená. Dobrá práce.

Nahoru Odpovědět
19.3.2020 14:31
"I ta nejlepší poučka postrádá na významu, není-li patřičně předána." - DarkCoder
Avatar
Odpovídá na DarkCoder
Filip Macháček:19.3.2020 14:39

Díky moc za názor, velmi si ho cením a určitě některé rady použiji. :-)
Reference v plánu mám, odběr novinek jsem zatím moc nedělal protože tolik článků do toho blogu se zas tak nedává.

 
Nahoru Odpovědět
19.3.2020 14:39
Avatar
DarkCoder
Člen
Avatar
Odpovídá na Filip Macháček
DarkCoder:19.3.2020 15:01

Nemáš zač. Webové stránky o stavebnictví nejsou typem stránek, které návštěvník navštěvuje často. Dost pravděpodobně takový návštěvník skutečně něco řeší a hledá možnosti a je třeba toho využít. Proto ten důraz na okamžité poskytnutí informací na zlatém podnose. To vše podpořit reklamou a příchozího návštěvníka chytit a přesvědčit že to co nabízíte je právě přesně pro něj. Stavba domu není koupě rohlíku, je třeba si to promyslet, což může chvilku trvat než se potencionální zákazník rozhoupe. Služby v podobě poskytnutí a nabízení informací a zodpovězení otázek jsou nesmírně důležité. Je třeba se návštěvníkům připomínat. Zasílání newsletteru i kdyby to mělo být 1/14 dní má smysl. Nikdy nevíš, kdo ze známých návštěvníka bude potřebovat právě Vaše služby. A tím, že bude neustále a přesto nenuceně informován, mu informace o Vás zůstane v paměti a on sám nebo někdo z jeho známých se Vám pak ozve a požádá o radu. Nechejte, aby Vám návštěvník nechal kontakt na sebe. Sami se mu ozvěte a nabídněte mu nejvhodnější řešení. Odlište se od ostatních poskytovatelů obdobných služeb. Buďte víc než oni a tím, že budete víc než oni, získáte víc zákazníků na Vaši stranu. A o tom to je.. Ale to už je marketing.. :-)

Nahoru Odpovědět
19.3.2020 15:01
"I ta nejlepší poučka postrádá na významu, není-li patřičně předána." - DarkCoder
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.