Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Vykreslení rostliny pomocí JavaScriptu na canvas v HTML5

K řešení soutěžní úlohy Machr na algoritmy - Vykreslení rostliny byl použit Canvas z HTML5 a JavaScript. Po načtení stránky se náhodně vygeneruje a vykreslí rostlina.

Rostlina je reprezentována stromem, jehož uzly mají vlastnosti velikost, šírka, úhel a barva. Na začátku se vytvoří stonek směřující vzhůru. Z něho pokračují tři větve směřující vlevo, vpravo a vzhůru. Velikost potomků je vždy o něco menší než velikost předka. Barva je o trochu světlejší. Úhly se volí náhodně. Postup se rekurzivně opakuje, dokud je velikost uzlu větší než zvolená mez.


Galerie

Program byl vytvořen v roce 2013.

 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 569x (2.69 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce JavaScript

 

Všechny články v sekci
Zdrojákoviště JavaScript - OOP
Program pro vás napsal Silvinios
Avatar
Uživatelské hodnocení:
6 hlasů
Aktivity