Body zdarma Body zdarma
Využij podzimních slev a získej od nás až 40 % bodů zdarma! Více zde

Vykreslení rostliny pomocí JavaScriptu na canvas v HTML5

Unicorn College Tento obsah je dostupný zdarma v rámci projektu IT lidem.
Vydávání, hosting a aktualizace umožňují jeho sponzoři.
Tento výukový obsah pomáhají rozvíjet následující firmy, které dost možná hledají právě tebe!

K řešení soutěžní úlohy Machr na algoritmy - Vykreslení rostliny byl použit Canvas z HTML5 a JavaScript. Po načtení stránky se náhodně vygeneruje a vykreslí rostlina.

Rostlina je reprezentována stromem, jehož uzly mají vlastnosti velikost, šírka, úhel a barva. Na začátku se vytvoří stonek směřující vzhůru. Z něho pokračují tři větve směřující vlevo, vpravo a vzhůru. Velikost potomků je vždy o něco menší než velikost předka. Barva je o trochu světlejší. Úhly se volí náhodně. Postup se rekurzivně opakuje, dokud je velikost uzlu větší než zvolená mez.


Galerie

Program byl vytvořen v roce 2013.

 

Stáhnout

Staženo 545x (2.69 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce JavaScript

 

 

Aktivity (1)

 

 

Komentáře

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zatím nikdo nevložil komentář - buď první!