IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Dominik Gavrecký:13.3.2016 2:09

Zdravím,

skúšam sa pripojiť s nette k DB ale vyzerá to tak že websupport aktívne blokuje pripojenie.

database:
        dsn: 'mysql:host=mysql51.websupport.sk;dbname=devgn'
        user: 'devgn'
        password: 'xxx'
        options:
                lazy: yess
                debugger: true

SQLSTATE[HY000] [1045] Access denied for user: '[email protected]' (Using password: YES)

Je chyba niekde na mojej strane alebo mám kontaktovať ich podporu ?

Editováno 13.3.2016 2:09
Odpovědět
13.3.2016 2:09
Hlupák nie je ten kto niečo nevie, hlupákom sa stávaš v momente keď sa na to bojíš opýtať.
Avatar
Adam Čuba
Člen
Avatar
Adam Čuba:13.3.2016 10:29

Ahoj,

problém není v nastavení nette. Kontaktuj jejich podporu, máš špatné uživatelské jméno, nebo heslo. Další možnost je, že máš účet nastavený jen na určitou IP adresu a snažíš se do databáze přihlásit z jiné.

 
Nahoru Odpovědět
13.3.2016 10:29
Avatar
Pepe
Člen
Avatar
Odpovídá na Dominik Gavrecký
Pepe:13.3.2016 11:01

Řekl bych, že se snažíš připojit ze své lokální verze do DB na websupport.sk. Mysql má defaultně povolené připojení jen z localhostu. Tedy ze stejného stroje jako samo jede. Těžko Ti to na nějakém hostingu změní.

 
Nahoru Odpovědět
13.3.2016 11:01
Avatar
Odpovídá na Pepe
Neaktivní uživatel:13.3.2016 16:17

Na Websupportu je externí přístup povolený.

Nahoru Odpovědět
13.3.2016 16:17
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Crrack
Člen
Avatar
Crrack:14.3.2016 19:22

No já používám server localhost, ale v tom asi rozdíl nebude jinak mi to jde. Problém někdy bývá ve staré administraci, že to chvíli trvá. Pokud je nová zkus počkat, jinak jim klidně napiš. Není to Wedos ;).

Editováno 14.3.2016 19:23
 
Nahoru Odpovědět
14.3.2016 19:22
Avatar
Odpovídá na Dominik Gavrecký
Neaktivní uživatel:14.3.2016 19:55

Presne s týmto som mal problém asi pred mesiacom, kedy mi nešlo pripojiť k DB a vždy vyhodilo hlášku access denied. Písal som im na podporu ale pripadalo mi to, že si zo mňa robia srandu, tak som to nechal tak a povedal som si, že s nimi končím...no a asi za týždeň sa to samé rozbehlo. Netuším, kde bola chyba.

Nahoru Odpovědět
14.3.2016 19:55
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Crrack
Člen
Avatar
Crrack:14.3.2016 20:27

Websupport není špatný hosting :-) Už finišují s novým adminem, takže vše půjde a služby jsou velmi stabilní. S novými databázemi je někdy problém, ale už nebude.

 
Nahoru Odpovědět
14.3.2016 20:27
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 7 zpráv z 7.