Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Zdeněk Pavlátka:18.4.2013 9:24

Neporadil by mi někdo, jak vytvořit jednoduchou fyziku obdélníku?

Odpovědět
18.4.2013 9:24
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Luboš Běhounek Satik:18.4.2013 9:43

Co si predstavujes pod pojmem fyzika obdelniku?

Nahoru Odpovědět
18.4.2013 9:43
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Zdeněk Pavlátka:18.4.2013 10:34

Gravitace, rotace podle toho, na co spadne, odrážení od věcí.

Nahoru Odpovědět
18.4.2013 10:34
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Luboš Běhounek Satik:18.4.2013 10:50

Budto treba uz neco existujiciho
http://gmc.yoyogames.com/index.php?…

nebo si to napsat sam - ja bych si treba zkusil vyjit z toho, ze pro kazdy roh obdelniku bych ukladal vektor pohybu, cely objekt bych pak pohyboval podle souctu tech 4 rohovych vektoru a pak do toho nejak dovymyslet kolize a rotaci - kolize by predala navzajem cast energie mezi obema kolidujicima obdelnikama (muselo by se zase nejak rozpocitat, kolik ma ktery roh dostat energie a jakym smerem ma mirit, to by asi ovlivnovala i nejaka "mekkost" - kolik energie se pohlti a odrazivost, kolik energie se preda). Aplikovat gravitaci by melo byt celkem jednoduche, proste jen ke vsem rohum prictes kazdou vterinu maly vektor smerem dolu, urceny velikosti gravitace.

Ono to asi dat cele dokupy nebude uplne trivialni, ale pokud jsi daval na fyzice pozor, tak by jsi to snad nejak mohl vymyslet :)
Ja si toho uz treba z fyziky moc nepamatuju, pze jsme fyziku poradne nemeli a kdyz jo, tak se ucitel s nekym vykecaval, takze veci jako dostrediva sila apod. (coz se asi bude pak hodit pro ty rotace) bych si musel nastudovat.

A nebo si muzes najit nejaky tutorial na netu a udelat to podle nej :)

Nahoru Odpovědět
18.4.2013 10:50
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
TomBen:18.4.2013 15:48

Jak píše Satik, nejlepší bude rozdělit řešení na jednotlivé vektory.
Oproti obecnému přesvědčení GM s vektory částečně počítat umí a to pomocí

motion_set(dir,speed)
motion_add(dir,speed)

Takže se nabízí neviditelné objekty jejichž vlivy se budou sčítat.
Docela mě zajímá výsledek, jak se s tím popereš. Doufám, že se to tu
pak někde objeví.

Nahoru Odpovědět
18.4.2013 15:48
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.