Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Neaktivní uživatel:17.5.2012 20:29

Tohle je pro mě velký oříšek, dumám nad tím čtyři dny, hledám všude návody, zkouším všechno a nic. Jak mám nastavit, že když vejdu do dveří nebo takoého toho stínu tak pejdu na jinou mapu?

Odpovědět
17.5.2012 20:29
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
cztomt
Tvůrce
Avatar
cztomt:17.5.2012 20:42

Ahoj, do kolize z tím určitým objektem dáš Next room, který je v "sadě" main1.

 
Nahoru Odpovědět
17.5.2012 20:42
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
David Hartinger:17.5.2012 20:42

Objekt tvého hráče musí mít zaškrtnuto Persistent (tak může procházet mezi místnostmi). Bohužel si myslím, že na tyto teleportace GM nic nemá, je to trochu složitější. Asi nejjednodušší je si vytvořit 2 teleporty (objekty), kde u každého nastavíš změnu místnosti a poté jump to position, kde napíšeš teleportX.x, teleportX.y (X nahrazuje číslo teleportu).

Pokud jsi pokročilejší, dalo by se v Creation code dané místnosti nastavit těmto teleportům, od které místnosti míří, abys jich nemusel mít tolik.

Nahoru Odpovědět
17.5.2012 20:42
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
David Hartinger:17.5.2012 20:43

Přepodkládám, že děláš RPG, kde má každá místnost více vchodů a východů, jinak platí co píše tomtula :)

Nahoru Odpovědět
17.5.2012 20:43
You are the greatest project you will ever work on.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.