Diskuze: Ukladanie
Člen
Zobrazeno 11 zpráv z 11.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Udělal jsem ti jednoduchý příklad včetně vysvětlivek http://www.solidfiles.com/…mple.gmx.zip
Super! díky moc první logickej návod jak dělat s ini a hlavně první co funguje se mi zdá myslíš že to půjde takhle jen přepsat na HighScore ?:)
Není zač ... Jo přepsat na highscore si to můžeš snadno. Stačí jen přepsat proměnné
Tak jsem udělal to HS a funguje to tady je kod
body=score;
ini_open("score.ini");
best=ini_read_real("UserData","HighScore",body);
if(best<score)
{
ini_write_real("UserData","HighScore",body);
ini_close();
}
else
{
ini_close();
}
ale jak teď udělám aby se mi vypsalo ? v Draw ?
mám tohle a to nefunguje nemůžeš mi nějak poradit ?
ini_open("score.ini");
ini_read_real("UserData","HighScore",body);
draw_text(100,100,"HighScore"+string(body));
ini_close();
Mělo by to fungovat normálně ... Jestli se ti to neukazuje, tak bude chyba někde jinde ... Tady máš ukázku, že to
funguje: http://www.solidfiles.com/…e_hs.gmx.zip
Mimochodem je zbytečné načítat hodnotu ze souboru v draw eventu
To tvoje mi funguje,ale já když potřebuju vypsat po skončení hry HighScore tak musím znovu otevřít soubor ze kterýho to čtu a z něj to vypsat ne ? Jinak ty body nezískám ty co jsem si zapsal ve step tak tady si je zase otevřu a vypíšu.Hází mi to tuhle chybu.Jinak mě napadá ještě jedna věc se kterou si nevím rady,mám alarm 0 kterej si vybere čas po zapnutí ze 7 variant a ten se pak odpočítá a vytvoří se objekt na jednom místě to funguje jak má ale můžu udělat nějak to,že jakmile se ten objekt vytvoří tak by se spustil další alarm který by zase spustil odpočítávání které by mělo třeba 3 sekundy a pak až by to vypršelo tak by zrušil ten objekt a jelo by to znova do kola že by se zase pustil alarm 0 ? snad to chápeš
Myslel jsem, že v Draw eventu to nebude fungovat, ale zjistil jsem, že to
funguje
A s tím alarmem jsem to snad dobře pochopil.
Každopádně jsem ti udělal příklad jak na to HighScore po skončení hry,
tak na ten alarm
http://www.solidfiles.com/…e_hs.gmx.zip
Super to skore jsem udělal Díky ale ten alarm ukážu ti jak to mám v create mám
ran = choose(300,400,500,600,700,800,900,1000);
alarm[0] = ran;
a v alarmu mám
instance_create(0,318,o_enm);
a nevím jak udělat že jakmile se mi udělá o_enm (furt se dělá na
stejném místě) tak by se zapnul alarm 1 kde by bylo zase alarm 1 = (něco) a
něco by se rovnalo třeba 10,20,30 a jakmile by byl alarm 1 nula tak by smazal
o_enm a tím pádem by se zase zapnul alarm 0 a takhle by to fungovalo
cyklicky.Napadlo mě,že do create jsem dal ještě enm = 0; a
do alarmu 0 enm = 1; tím bych zjistil že to je to zaplé a do
create bych ještě dal
ran2 = choose(10,20,30);
if(enm == 1)
{
alarm[1] = ran2;
}
a tím pádem to alarmu 1 tohle **instance_deactivate_object(o_enm); ** (osobně si myslím že je chyba zrovna v tom posledním instance_deactivate) co myslíš ?něco co by se tam hodilo lépe ?:)Jinak ten alarm 0 funguje bez problému,ono si to vybere čas a pak ho tam votvoří ten objekt,problém je v tom že mi ho zase za určitej čas nejde vymazat.
http://www.solidfiles.com/…mple.gmx.zip Snad už jsem to konečně dobře pochopil
Jsi borec,díky moc Až to dokončím tak ti to pošlu konečné,díky moc kdyby něco určo se ti ozvu Dík
Zobrazeno 11 zpráv z 11.