Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Sparklezz
Člen
Avatar
Sparklezz:12.6.2015 15:23

Přeji všem krásně započatý víkend. Mám předsebou problém, kvůli kterému se bohužel nepohnu z místa. Mohl by mi někdo poradit (krok za krokem, jak udělat fyziku míče, že když se od libovolného objektu odrazí, bude se pohybovat jen určitou vzdálenost? Aby prostě se nekutálel do nekonečna. Děkuji

Pokud by někdo nepochopil, zkusím vysvětlit lépe

Editováno 12.6.2015 15:24
 
Odpovědět
12.6.2015 15:23
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Sparklezz
TomBen:12.6.2015 16:20
  1. Každý objekt má proměnnou friction (tření), která brzdí pohyb.
  2. Se zapnutou fyzikou se to děje samo, nejlépe to ukazuje vestavěné Demo Physics Basics.
Nahoru Odpovědět
12.6.2015 16:20
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na Sparklezz
zaxtutorialscz:12.6.2015 16:22

Pokud ti stačí jen to zpomalování dej do step eventu toho míče kód:
friction = x;
Tím nastavíš tření. Za x dosaď nějaké číslo.

Editováno 12.6.2015 16:22
Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+2,50 Kč
Řešení problému
 
Nahoru Odpovědět
12.6.2015 16:22
Avatar
Odpovídá na zaxtutorialscz
Zdeněk Pavlátka:12.6.2015 17:20

Nemusí to nastavovat ve stepu, ono to stačí nastavit jednou - např. v create.

Nahoru Odpovědět
12.6.2015 17:20
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.