Geek tričko zdarma Python týden
Tričko zdarma! Stačí před dobitím bodů použít kód TRIKO15. Více informací zde
Pouze tento sleva až 80% na kurzy Python

Diskuze: Gamemaker desetiná čárka ve score

Aktivity (1)
Avatar
Kvapo
Člen
Avatar
Kvapo:27.6.2018 23:17

Ahoj všichni. Nevíte někdo prosím jak bych mohl do score v gamemakeru přidat desetinou čárku? Předem díky za jakékoliv rady! :)

Zkusil jsem: Našel jsem příklady jako: .............­.............­.............­.......... ty však bohužel neumím použít.

if place_meeting(x, y, obj_Bullet)
{
score += 10;
instance_destroy();
}

nebo také

str1 = string_format(1234, 8, 0);
str2 = string_format(pi, 1, 10);
str3 = string_format(pi, 5, 5);

Chci docílit: Celkově se snažím udělat aplikaci, která započítává karty z prší, při reálném hraní.

 
Odpovědět 27.6.2018 23:17
Avatar
krepsy3
Redaktor
Avatar
krepsy3:28.6.2018 16:07

Ajajaj, letní soutěž v plném proudu :D :D

Ji ak netuším, s čím máš ještě problém, nicméně není problém uchovávat skóre jako int s například stonásobnou hodnotou, a pak při výpisu do čísla dostaneš desetinnou čárku na třetí pozici od konce (pro příklad se stonásobkem)

Nahoru Odpovědět 28.6.2018 16:07
Programátor je stroj k převodu kávy na kód.
Avatar
Kvapo
Člen
Avatar
Odpovídá na krepsy3
Kvapo:28.6.2018 21:34

Letní soutěž jsem nezaregistroval, spíš jde o srandičku pro kamarády. Bohužel nechápu jak to přesně myslíš :/

 
Nahoru Odpovědět 28.6.2018 21:34
Avatar
krepsy3
Redaktor
Avatar
krepsy3:28.6.2018 22:06

Aha, v letní soutěži jsem nějaké prší viděl, takže je to mejlka :D :D

No, tak mi ten problém zkus blíže specifikovat :)

Nahoru Odpovědět 28.6.2018 22:06
Programátor je stroj k převodu kávy na kód.
Avatar
Šimon Raichl
Překladatel
Avatar
Odpovídá na Kvapo
Šimon Raichl:28.6.2018 23:01

Myslím, že to myslel nějak takto:

coef = 100;
score = 501;
finalScore = score/coef;
 
Nahoru Odpovědět  +2 28.6.2018 23:01
Avatar
Kvapo
Člen
Avatar
Odpovídá na Šimon Raichl
Kvapo:1.7.2018 13:43

Díky za radu Šimone bohužel jsem fakt nováček a tak nevím jak eventy k použití tohoto kódu použít, myslíš že by jsi mi mohl pomoci? Díky Kvapo

 
Nahoru Odpovědět 1.7.2018 13:43
Avatar
Kvapo
Člen
Avatar
Odpovídá na krepsy3
Kvapo:1.7.2018 13:51

Jelikož s kamarády hrajeme prší o drobáky, napadlo mě sestavit si svoji vlastní kalkulačku abychom vše nemuseli růčo psát na papírky a počítat. Pravidla jsou taková, že za krále se platí 20 haléřů, za eso například 1 Kč a právě proto, potřebuji desetinnou čárku.
Kamarád kamaráda :D , který v gamemakeru programuje mi doporučil udělat vlastní počítač score jelikož prý ten co je stabilně v gamemakeru za nic moc nestojí. To bych i rád, už i kvůli tomu že budu poté potřebovat například zdvojnásobit celkově vypočítaný výsledek, bohužel však nemám dostatečné znalosti.

 
Nahoru Odpovědět 1.7.2018 13:51
Avatar
Šimon Raichl
Překladatel
Avatar
Odpovídá na Kvapo
Šimon Raichl:3.7.2018 22:10

Kdy by mělo probíhat to počítání a hlavně jak si to představuješ?

 
Nahoru Odpovědět 3.7.2018 22:10
Avatar
Kvapo
Člen
Avatar
Odpovídá na Šimon Raichl
Kvapo:17.8.2018 12:07

Přepočítání by mělo počítat nahoře v nějakém textovém okně, jako kalkulačka, s tím že by se zapisovalo po každém kole do nějaké tabulky to co určitý hráč nahrál, ve které by poté byl konečný součet.

 
Nahoru Odpovědět 17.8.2018 12:07
Avatar
Šimon Raichl
Překladatel
Avatar
Odpovídá na Kvapo
Šimon Raichl:17.8.2018 13:38

No tak to můžeš udělat přes pole. https://docs.yoyogames.com/…_arrays.html a pak všechno sečíst, má to i tu výhodu, že bys mohl vypisovat i průběh.

 
Nahoru Odpovědět  +1 17.8.2018 13:38
Avatar
Kvapo
Člen
Avatar
Odpovídá na Šimon Raichl
Kvapo:31.8.2018 11:00

Aáá to vypadá přesně jako to co jsem hledal, o víkendu vyzkouším a dám vědět! :)

 
Nahoru Odpovědět 31.8.2018 11:00
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Kvapo
TomBen:13.9.2018 7:52

Asi bych to spíš udělal tak, že si každá kartička bude pamatovat počet kliknutí na ni a svou cenu v haléřích. Vypisoval by se pak součet haléřů všech karet lomeno 10 a zbytek po tomto dělení. Čili žádná desetinná čárka se nekoná...

Nahoru Odpovědět 13.9.2018 7:52
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
TomBen:13.9.2018 9:24

Technická oprava: lomeno 100, jelikož má koruna 100 haléřů. 8-)

Nahoru Odpovědět 13.9.2018 9:24
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 13 zpráv z 13.