Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Kvapo
Člen
Avatar
Kvapo:21.12.2016 23:21

Ahoj všichni! Po delší době jsem se rozhodla vás otravovat jednou z trapných otázek pro zkušené i méně zkušené programátory v gamemakeru.

Rád bych udělal generátor enemy, který NEbude spawnovat random enemy po celé mapě ale jen generátor který bude jako objekt někde stát a z něj budou vycházet enemy. Bohužel jsem úplný nováček s GML takže si moc nedokážu poradit, našel jsem plno návodů jak to udělat random ale nevím jak upravit kód aby vše vypadalo tak jak jsem popsal.

Pokud by jste někdo věděli jak by se kod vycházení enemy z generátoru dal propojit s vlnami nepřátel které by z generátoru měli vycházet bylo by to ideální řešení.

Díky za každou pomoc! :)

 
Odpovědět
21.12.2016 23:21
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Kvapo
TomBen:22.12.2016 1:26

Kromě nemotorné češtiny je dotaz taky dost špatně srozumitelný. Jestli jde jen o to, aby generátor produkoval nepřátele v místě, kde stojí, tak to stačí funkce:

instance_create(x,y,object) //object znamená název objektu, čili nejspíš enemy
Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+2,50 Kč
Řešení problému
Nahoru Odpovědět
22.12.2016 1:26
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Kvapo
Člen
Avatar
Odpovídá na TomBen
Kvapo:22.12.2016 12:48

Omlouvám se za tak nemotornou češtinu, sepisoval jsem dotaz v lehce podnapilém stavu což mě neomlouvá.

Díky za rychlou odpověď, jak dorazím domů vyzkouším! :)

 
Nahoru Odpovědět
22.12.2016 12:48
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.