Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Neaktivní uživatel:18.7.2017 22:43

Zdravím,už pár měsíců dělám takovou blbost,nejsem v programování nijak zkušený a je mi 16, a chtěl bych vědět jaký je váš názor na ni.Na hře pracuji stále dál(už teď tam mám pár dalších věcí,ale jejich funkčností si nejsem 100% jistý),ale chci vědět jestli je její jádro zábavné.Za kritiku děkuji. ;-)

Odkaz:https://uloz.to/…mic-wars-exe

Jo a i když je hra hratelná tak se tam můžou vyskytnout bugy, tak kdyby jste nějaký našli tak napište abych ho mohl opravit.

Odpovědět
18.7.2017 22:43
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
TomBen:19.7.2017 0:56

Jako cvičný pokus dobrý, ale multiplayer na jedné společné klávesnici už asi moc hráčů neosloví. Někdy kolem roku 1987 by to byla hitovka, ale dneska jsou hráči zmlsanější. I od her zdarma už se dneska čeká fyzika, částice, plynulé nádherné animace a technická dokonalost. Ale nechápej mě špatně. Jde o celkem solidní začátek a jednoznačně doporučuji vylepšovat postupně vpřed. Jednou z největších chyb průměrného gamemakeristy je poskakování od jednoho projektu k druhému bez jediné dokončené věci. Takže klidně to nějak dokonči a po nějaké době to s více zkušenostmi naprogramuj znovu a znovu. Jednou to můžeš mít v parádním kabátě a říct si: "Tohle jsem dokázal udělat dobře."

Nahoru Odpovědět
19.7.2017 0:56
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na TomBen
Neaktivní uživatel:19.7.2017 22:48

děkuji za reakci,nejsem žádný grafik a tak jsem se snažil ,aby hra měla co nejednoduší grafiku ,která nebude vypadat jak z malování a jelikož radši něco naprogramuji, než abych se dělal dny s animací tak ve hře žádná není. Jinak co se 2 hráčů na jedné klávesnici týče ,tak hra měla být na začátku jen závod lodiček a ne přestřelka(kamarád po mě chtěl abych dodal střelbu a pak se zjistilo ,že je zábavnější po sob střílet).Jinak hra je stále ve vývoji a teď dokončuji mód capture the flag a pak mě ještě čeká PVE(AI už skoro mám).

Nahoru Odpovědět
19.7.2017 22:48
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
TomBen:19.7.2017 23:10

To zní slibně. Já osobně bych se přimlouval alespoň za změnu vizáže střel, ale samozřejmě rozumím, že dáváš přednost programování - dělám to taky tak. :-)

Nahoru Odpovědět
19.7.2017 23:10
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
TomBen:21.7.2017 9:18

Napadlo mě, že by se ti mohl hodit můj editor částic:
http://tvorbaher.blogspot.cz/…itor-12.html

Dokáže uložit částicový efekt jako běžný game makerovský objekt, takže nevyžaduje žádné znalosti programování particles. Prostě ho přihodíš do místnosti. Jenom je třeba nedávat jich tam moc, aby to pak výkonově stačilo vykreslovat.

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+2,50 Kč
Řešení problému
Nahoru Odpovědět
21.7.2017 9:18
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na TomBen
Neaktivní uživatel:23.7.2017 16:29

Prosím tě, s tvým programem mám jeden problém ,a to že když vyexportuji a v gm dám do roomy ten vytvořenej obj tak to píše:unknown funkcion or script : particle_defi­nition_ini_lo­ad.Asi jsem něco udělal španě ,ale nevím co.
Děkuji za odpověď.

Editováno 23.7.2017 16:30
Nahoru Odpovědět
23.7.2017 16:29
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
TomBen:23.7.2017 19:42

Při exportu se vytvoří více souborů a všechny musíš odtahat do GM. Rozhodně musíš dát Export, ne Save a má se ti vytvořit soubor SimpleParticleS­cripts.gml, který pustíš přímo do okna Game Makeru. Ten soubor ti dá všechny potřebné skripty. I v případě, že bys měl více různých efektů, skripty ti stačí vzít jen jednou.

Nahoru Odpovědět
23.7.2017 19:42
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
TomBen:23.7.2017 19:53

Až budeš efekt používat ve svém projektu, obvykle budeš potřebovat změnit to, aby nechodil za myší, ale kreslil se tam, co leží v roomu. To se udělá podle přiloženého obrázku. V CreateEventu efektového objektu je položka mouse motion, která obsahuje řádek

follow_mouse=true;

Hodnota true znamená, že efekt se vykresluje místo kurzoru myši, hodnota false znamená, že se efekt vykreslí na souřadnicích objektu. Čili tam kde leží objekt. Jde asi o nejčastěji využívané přepínátko. Pak jsou tam nachystané eventy stisku klávesy, které lze smazat, pokud nejsou třeba.

Kdybys měl nějaký problém, klidně napiš.

Nahoru Odpovědět
23.7.2017 19:53
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Neaktivní uživatel:23.7.2017 20:38

Ahoj, tyhle úkony jsem udělal už předtím ,jen mě napadá jestli nemám SimpleParticleS­cripts.gml umístit přesně do nějaké složky zatím to mám ve složce gamemaker-studio?

Nahoru Odpovědět
23.7.2017 20:38
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
TomBen:23.7.2017 23:39

SimpleParticleS­cripts.gml je třeba vhodit do okna rozjetého Game Makeru. Normálně tažením přímo. Výsledkem musí být to, že se složka s těmi skripty rozbalí ve tvém projektu a bude obsahovat i zmíněný skript particle_defi­nition_ini_lo­ad. Když to uděláš správně, error zmizí.

Nahoru Odpovědět
23.7.2017 23:39
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 10.