Diskuze: Lightblock

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Lightblock

Aktivity (1)
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Davemal:28.3.2015 14:20

Zdravím vás,
chtěl bych vám představit svojí starou, rozdělanou hru Lightblock.
Proto se vás chci zeptat, zda byste měli zájem o dodělání této logické hry. Vím, že hra má pouze dva levely(nedodělané), zajímá mě zda se ještě nějaká logická hra tohoto typu uchytí. Pokuď máte zájem o dodělání s radostí ji dodělám.

S pozdravem handa.

Zde je hra: http://uloz.to/…ightblok-exe

 
Odpovědět 28.3.2015 14:20
Avatar
Neaktivní uživatel:28.3.2015 14:36

Ahoj,

no je to rozporuplné, koncept je ok, provedení nic moc. Tak 4/10 v rámci možností.
Ale jinak držím palce, ať se ozve někdo, kdo bude mít zájem to dodělat.

Nahoru Odpovědět 28.3.2015 14:36
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Lukáš Hornych
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Davemal
Lukáš Hornych:28.3.2015 14:37

Vypadá to celkem dobře, jestli ji doděláš rád si ji zahraji. Pokud tohle je hotový koncept, na který by si dodělal jen levely, tak by to chtělo ještě nějak vylepšit, nějaké prvky přidat atd. Třeba takový obrázek toho co máš sestavit by mohl být tam mohl být celou dobu.

 
Nahoru Odpovědět 28.3.2015 14:37
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hornych
Davemal:28.3.2015 14:44

Cituji: "hra má pouze dva levely(nedodě­lané), "
Ano chci přidat tlačítko na zobrazení obrázku.
Děkuji vám za objektivní názor.

 
Nahoru Odpovědět 28.3.2015 14:44
Avatar
Neaktivní uživatel:28.3.2015 14:53

Po(ť/ď)ešení na mé straně :)

Editováno 28.3.2015 14:54
Nahoru Odpovědět 28.3.2015 14:53
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Lukáš Hornych
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Davemal
Lukáš Hornych:28.3.2015 14:57

Já pochopil nedodělané jako že ty levely nejsou dodělané :D

Editováno 28.3.2015 14:58
 
Nahoru Odpovědět 28.3.2015 14:57
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hornych
Davemal:28.3.2015 14:59

Kdyť právě nejsou ještě na 100% dodělané :)

 
Nahoru Odpovědět 28.3.2015 14:59
Avatar
Neaktivní uživatel:28.3.2015 15:48

Když to nějak doděláš možná (tedy když se budu hodně nudit) se ti na to na chvíli podívám. Má to git?

Nahoru Odpovědět 28.3.2015 15:48
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Lukáš Hornych
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Davemal
Lukáš Hornych:28.3.2015 15:49

Já myslel jako jestli ten koncept není hotový, tak ať tam ještě něco doděláš. Protože jsem myslel, že tím dodělání hry myslíš, že tam dáš jen více levelů.

 
Nahoru Odpovědět 28.3.2015 15:49
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hornych
Davemal:28.3.2015 15:55

Ne koncept stále rozvíjím. Rozhodl jsem se, že budu pokračovat s vývojem této hry, právě těď do hry implantuji lepící blocky. Update chystám vydat dnes.

 
Nahoru Odpovědět 28.3.2015 15:55
Avatar
Neaktivní uživatel:28.3.2015 16:17

"implantuji" XD to mě rozsekalo, jako když jsem slyšel od kamaráda, že burákové šlupky se musí promýt ve vodce, aby se zbavily alkajdy (alkaloidů) a daly se fajčit :D

implementuji chtěl si říct XDXD

Nahoru Odpovědět 28.3.2015 16:17
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Davemal:28.3.2015 16:33

Jo promiň špatné slovo :D
Správně je implementuji

Editováno 28.3.2015 16:36
 
Nahoru Odpovědět 28.3.2015 16:33
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Davemal:28.3.2015 21:12

Lightblock-0.02 Update

Přídán nový block - lepicí block
Opraveno: bug s levelama
Nový level: Level 3
Přidána možnost: Mision(ukáže obrázek toho co se má postavit)

Adresa zde: http://uloz.to/…lok-0-02-exe

Pokuď naleznete nějaký bug řekněte mi ho.

Děkuji s pozdravem handa.

 
Nahoru Odpovědět 28.3.2015 21:12
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Davemal:28.3.2015 21:23

Malý cheat abyste nemuseli všechna kola procházet= F5.

 
Nahoru Odpovědět 28.3.2015 21:23
Avatar
Lukáš Hornych
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Davemal
Lukáš Hornych:29.3.2015 10:41

Ty nové bloky jsou super nápad :D. Ještě mě napadá, že by bylo fajn, aby se ten objekt pohyboval i při držení šipky (ne jen při mačkání).

 
Nahoru Odpovědět  +1 29.3.2015 10:41
Avatar
Neaktivní uživatel:29.3.2015 10:56

Zlepši design hry, je to velmi slabé místo 'hry'. Dále můžeš použít nějaké částice po spojení dvou bloků.

Nahoru Odpovědět 29.3.2015 10:56
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Neaktivní uživatel:29.3.2015 10:58

A nemusíš vydávat "update" každý den..... až to bude v hratelné fázi tak to sem prostě postni. Nadává se tomu 'vývojová fáze'.

Editováno 29.3.2015 10:59
Nahoru Odpovědět 29.3.2015 10:58
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Davemal:29.3.2015 11:58

Děkuji vám všem za podporu. Vážím si vašich názorů a nápadů. Ano ten design je dočasný. Na design jsem se chtěl podívat včera ,ale bohužel mi už nezbyl čas. cca 2 hod jsem řešil bug ,který vznikl opravou předchozího. V plánu mám i lasery... . To mačkání mě už taky štve, proto jsem se rozhodl, že to změním.

 
Nahoru Odpovědět  +1 29.3.2015 11:58
Avatar
Neaktivní uživatel:29.3.2015 12:49

A můžeš přidat vykreslení mřížky přes místnost

Nahoru Odpovědět 29.3.2015 12:49
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Davemal:29.3.2015 13:03

Taky mě to napadlo, ale budu to dělat asi jako laborato, takže tam budou asi dlaždice.

 
Nahoru Odpovědět 29.3.2015 13:03
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Davemal:1.4.2015 20:25

Jak se vám to líbí?

 
Nahoru Odpovědět 1.4.2015 20:25
Avatar
Lukáš Hornych
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Davemal
Lukáš Hornych:1.4.2015 21:02

Já bych řekl, že tam je navíc jen ten bílý rámeček ne? Jinak bys mohl celkové vzhled zmodernizovat. Třeba minimalistickou grafikou a možná veselejší barvy.

 
Nahoru Odpovědět 1.4.2015 21:02
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hornych
Davemal:1.4.2015 23:34

Také jsem nad tím uvažoval. Ne přidal jsem tam bílý rámeček a černé dlaždice.

 
Nahoru Odpovědět 1.4.2015 23:34
Avatar
Lukáš Hornych
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Davemal
Lukáš Hornych:1.4.2015 23:37

Aha :D. Každopádně něco ve stylu THREES nebo něco podobného by nebylo špatné (třeba tam dát pozadí jako les a tak, po krajích).

 
Nahoru Odpovědět 1.4.2015 23:37
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hornych
Davemal:1.4.2015 23:39

Uvidím co se dá dělat :)

 
Nahoru Odpovědět  +1 1.4.2015 23:39
Avatar
Neaktivní uživatel:2.4.2015 6:47

Dělat se dá všechno ;)

Nahoru Odpovědět  +1 2.4.2015 6:47
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Davemal:2.4.2015 10:35

Vypadá to lépe?

 
Nahoru Odpovědět 2.4.2015 10:35
Avatar
Lukáš Hornych
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Davemal
Lukáš Hornych:2.4.2015 10:38

Nevypadá to špatně :) Ještě doladit pozadí.

 
Nahoru Odpovědět 2.4.2015 10:38
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hornych
Davemal:2.4.2015 10:41

Jo to bude pro mě asi největší problém. Pozadí mi nikdy nešlo :D.

 
Nahoru Odpovědět 2.4.2015 10:41
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Davemal:3.4.2015 0:07

Co říkáte na hlavní menu :).

Editováno 3.4.2015 0:08
 
Nahoru Odpovědět  +1 3.4.2015 0:07
Avatar
Neaktivní uživatel:4.4.2015 12:32

NN, kdepak, zlepšit a hooooooodně :)

Nahoru Odpovědět  ±0 4.4.2015 12:32
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Lukáš Hornych
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Davemal
Lukáš Hornych:4.4.2015 13:16

Hlavně to pozadí :D bez toho to nebude nikdy ono.

 
Nahoru Odpovědět 4.4.2015 13:16
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Davemal:4.4.2015 16:31

To zlepšení myslíš na to pozadí?

 
Nahoru Odpovědět 4.4.2015 16:31
Avatar
Neaktivní uživatel:4.4.2015 17:20

Myslím systém hlavního menu.. musí to zaujmout, když to bude statické tak to fungovat nebude ;)

Nahoru Odpovědět  +1 4.4.2015 17:20
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Davemal:4.4.2015 21:02

Myslíš dynamické menu? Pokud ano, tak se tě chci zeptat: "Co by takové dynamické menu mělo obsahovat?"

Editováno 4.4.2015 21:03
 
Nahoru Odpovědět 4.4.2015 21:02
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Davemal:4.4.2015 21:08

Sorry, že jsem dal akceptované řešení a palec dolů. Na mobilu jsem se překlikl.

 
Nahoru Odpovědět 4.4.2015 21:08
Avatar
Neaktivní uživatel:4.4.2015 21:20

Snad pár obrázků odpoví na tvojí otázku :)

(z mých projektů, to se ale už nerýmuje :/)

Popis dynamiky:

  1. Alice: Shades of the past
  • Menu začíná jako ztmavené, přes obrazovku padá déšť, oblast kolem myši je zaostřená, zbytek rozostřený. Po nejetí na nějakou položku menu zesvětlá (tzn. celá obrazovka) Na pozadí je parallaxní, pohybující se mlha.
  1. Scrappters: savage edition
  • Na pozadí pohybující se mlha, sníh padající z nadpisu, po nakliknutí na nějakou položku se dynamicky (tzn. alpha přechod) zobrazí další položky v příslušném stromu.
  1. Infineon2
  • Na pozadí částicové hvězdy, oblast kolem myši zaostřená jinak rozostřená (opět shadery ofc.) Přes obrazovku náhodně prolétávají meteory, zanechávájící stopu (částice), po najetí na nějakou položku se položka přechodem zvětší a z modré přejde dynamicky (shadery) na fialovou barvu.
  1. Dragon rise 2

(velmi raná tvorba, ber s rezervou)

  • Položky vyjedou z leva, osa y zůstává zachována. Položky jsou průhledné, myš na které je položka přehodem ztratí průhlednost (a poté získá). Na pozadí dvě částicové 'fontány'.

Adekvátní hudba u všech menu samozřejmostí.

Nahoru Odpovědět  +2 4.4.2015 21:20
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Davemal
Neaktivní uživatel:4.4.2015 21:20

Neomlouvej se body se hodí vždycky :)
Palec dolů? Koho zajímá?

Jinak, časem jsem ustálil styl: položky nalevo, na centru nadpis, pokud možno aktivní prvky a parallax pozadí, nejlépe s částicemi. Nyní se pomalu, ale jistě přesouvám k vidosekvencím s interakcí.

Editováno 4.4.2015 21:23
Nahoru Odpovědět  ±0 4.4.2015 21:20
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Davemal:4.4.2015 21:29

Děkuji ti za radu, určitě s tím něco udělám, až budu mít čas.

 
Nahoru Odpovědět 4.4.2015 21:29
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Davemal:26.4.2015 19:23

Dneska jsem měl trochu času, tak jsem se vrhl na menu. Na hudbě už také začínám pracovat.

http://uloz.to/…enu-test-exe

 
Nahoru Odpovědět 26.4.2015 19:23
Avatar
Odpovídá na Davemal
Neaktivní uživatel:26.4.2015 19:57

Hm... lepší, ale ne dokonalé, v menu použij alpha přechody, "temná ;)" verze se mi osobně líbila víc.

Jaktko, že ses nezúčatnil machra?! :D

Nahoru Odpovědět 26.4.2015 19:57
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Davemal:26.4.2015 20:06

Špatný časový termín bohužel :( .

 
Nahoru Odpovědět 26.4.2015 20:06
Avatar
Odpovídá na Davemal
Neaktivní uživatel:26.4.2015 20:16

Eh, tak to je škoda :(
Jinak dobře, že na tom projektu pokračuješ :)

Nahoru Odpovědět 26.4.2015 20:16
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Davemal:26.4.2015 20:19

Protože za hodinu bych toho stejně moc nestihl(stihl ale bylo by to otřesné). Tak jsem tu hodinu radši věnoval svému projektu.

 
Nahoru Odpovědět 26.4.2015 20:19
Avatar
Odpovídá na Davemal
Neaktivní uživatel:26.4.2015 20:38

Hm... to asi né, no. :D
Já na svém strávil čistého času asi 26 hodin :D

Nahoru Odpovědět  +1 26.4.2015 20:38
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Davemal:26.4.2015 20:47

Teď jsem teprve zjistil, že to je do 24:00 já měl za to, že to je do 18:00. No nic stejně na to už kašlu. Já jsem si říkal, že to ještě nevyhlásili. :D

Editováno 26.4.2015 20:48
 
Nahoru Odpovědět 26.4.2015 20:47
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Davemal:28.4.2015 19:54

Po dlouhé době jsem se rozhodl pro "re-design" hry. Zde máte obrázek z "re-designování".

 
Nahoru Odpovědět 28.4.2015 19:54
Avatar
Odpovídá na Davemal
Neaktivní uživatel:28.4.2015 20:07

Pořád přemýšlíš v jedné rovině...
Tohle není redesign nýbrž změna skinu.

Nahoru Odpovědět 28.4.2015 20:07
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Davemal:28.4.2015 20:14

Neboj, něco s tím už konečně udělám.

 
Nahoru Odpovědět  +1 28.4.2015 20:14
Avatar
Odpovídá na Davemal
Neaktivní uživatel:29.4.2015 19:02

Má ta hra nějaké repo na gitu?

Nahoru Odpovědět 29.4.2015 19:02
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
 
Nahoru Odpovědět  ±0 29.4.2015 21:51
Avatar
Druid
Redaktor
Avatar
Druid:29.4.2015 22:22

Nejdřív jdi do kuchyně, vysyp na zem hrách a hodinu na něm kleč. To za ulož to. Tak, a teď ke hře. Hlavní menu je ošklivé. Je fajn že jsi se pokusil o dynamiku, ale to nefunguje když to má všechno stejnou barvu a slejvá se to do sebe. Myslím že by jsi udělal mnohem líp, kdyby jsi na pozadí jebl statický obrázek. Nějaký concept art co má něco společného se hrou. Případně k tomu přidat hezky nastylovaný a animovaný název hry.

Dááále, tlačítko fullscreen nefunguje jak má. Fulscreen se zapne když na něj kliknu, ale očekávám že když kliknu podruhé, tak se zase vypne.

Potom, kombinace černé a bílé (mise/hra) je napřesdržku.

Jediný co ti můžu pochválit je vlastně samotná hra. Herní mechanismus je chytlavý a musím říct že jsem to chvíli celkem zaujatě hrál. I přes to mám ale pár tipů.

1. Zobrazení mise
Je neskutečně otravné pořád přepínat mezi misí a hrou. Vykresli cíl mise někde v rohu, aby byl na očích.

2. Špatné sestavení kostiček.
Když už udělám chybu a nalepím na sebe všechny kostičky, hra by mohla sama zobrazit hlášku že jsi prohrál a nabídnout restart. (Ale opovaž se použít show_message byť jen v alfa verzi, jestli to tam jebneš tak si hru stáhnu, nahraju na flešku a tu ti pak profasuju to prdele takovým způsobem že budeš mít z úložných zařízení do konce života fóbii.)

Nakonec dodám že pokud to nějak rozumně graficky sjednotíš, může z toho bejt parádní hříčka hodná i mobilního hraní. (když krapet upravíš ovládání samozřejmě)

Nahoru Odpovědět  +3 29.4.2015 22:22
Život je tak trapný bože, jak uprdnutí do soulože.
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Druid
Davemal:29.4.2015 23:14

Děkuji za objektivní kritiku. Všechny problémy co píšeš se pokusím opravit. Ulož.to používám zatím jen dočasně, dokud nevytvořím updater. Neboj show_message nepužiju, nemám ho moc v lásce.

 
Nahoru Odpovědět  +1 29.4.2015 23:14
Avatar
Druid
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Davemal
Druid:30.4.2015 0:33

Na uložto se vyprdní, použij dropbox, copy nebo google drive. Všecko zadarmo a je do dneska dá se říct standard mezi vývojářema co nemaj vlastní místečko na webech (a ostatně i u těch co ho maj) Krom toho že je to profesionálnější, je to lepší i v případě že se budeš chystat se hrou do světa. Z uložta ti to budou těžko stahovat když nebudou vědět na co kliknout :D

Nahoru Odpovědět  +2 30.4.2015 0:33
Život je tak trapný bože, jak uprdnutí do soulože.
Avatar
Odpovídá na Davemal
Neaktivní uživatel:30.4.2015 11:57

Tak to je špatné... jak potom čekáš, že ti případný zájemce/vývojář s hrou pomůže, popř. na ní cokoli udělá?

Je na čase tu chybu napravit.

Ps: Mám teda radši mercurial než git, ale tobě to může být jedno, takže buď GitHUB, Bitbucket nebo SourceTree. :)

Nahoru Odpovědět  -3 30.4.2015 11:57
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel:30.4.2015 17:31

A ty mínusy jako proč? oO

Nahoru Odpovědět  -1 30.4.2015 17:31
Neaktivní uživatelský účet
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 57 zpráv z 57.