Válí se ti projekty v šuplíku? Dostaň je mezi lidi a získej cool tričko a body na profi IT kurzy v soutěži ITnetwork summer 2017!
Přidej si svou IT školu do profilu a najdi spolužáky zde na síti :)

Diskuze: Nahánanie až keď ma uvidí

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Nahánanie až keď ma uvidí

Aktivity (1)
Avatar
palenikmarek18:18.11.2014 14:02

Chcel by som sa opýtať ako mám urobiť aby ma nepriateľ naháňal až potom ako ma uvidí , keď som to chcel urobiť cez if distance_to_point ale bo if distance_to_object ale to mi nevyhovuje lebo ma naháňajú keď ma nevidia napr. je medzi nami stena a už ma naháňa

 
Odpovědět 18.11.2014 14:02
Avatar
Dominik Hošic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na palenikmarek18
Dominik Hošic:18.11.2014 14:07

Použij funkci collision_line

Nahoru Odpovědět 18.11.2014 14:07
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Avatar
palenikmarek18:18.11.2014 14:17

A ako bude kód niak neviem čo myslíš

 
Nahoru Odpovědět 18.11.2014 14:17
Avatar
Dominik Hošic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na palenikmarek18
Dominik Hošic:18.11.2014 14:29

Napíšu ti příklad:

obj_enemy.Step:

if(distance_to_object(obj_player) < 300)
{
    if(collision_line(x, y, obj_player.x, obj_player.y, obj_wall, true, true) < 0)
    {

        image_angle = point_direction(x, y, obj_player.x, obj_player.y);
        speed = 2;
        direction = image_angle;
    }
}
Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
Nahoru Odpovědět 18.11.2014 14:29
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Avatar
palenikmarek18:18.11.2014 14:32

Ďakujem

 
Nahoru Odpovědět 18.11.2014 14:32
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.