Diskuze: object na id
Zobrazeno 3 zpráv z 3.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Pokud potřebuješ identifikovat jednotlivé instance téhož objektu
vzhledem k hráčům, můžeš zkusit do každé instance zapsat idéčko
hráče,
který k instanci patří. Něco jako:
global.objekt=instance_create_object(blabla);
(global.objekt).player_id=cislo_hrace_vlastnika;
//někde dále pak
if (global.objekt).player_id==aktualni_cislo_hrace ...
Jen si nejsem jist, jestli tím vyřešíš situaci, cos popisoval
nahoře,
ale řeší to ten příklad, který jsi uvedl. Jinak má Appleman pravdu.
Multiplayer online není zrovna začátečnická úloha. Aby ti to fungovalo
napříč všemi instancemi hry, budeš zřejmě potřebovat shared data.
Zobrazeno 3 zpráv z 3.