IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
My3Xa
Neregistrovaný
Avatar
My3Xa:7.11.2010 16:33

Prosim ta, jak mam naprogramovat, aby sa miestnost pohla dalej, ak pridem k jej okraju?

 
Odpovědět
7.11.2010 16:33
Avatar
sczdavos
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
sczdavos:7.11.2010 21:14

Ahoj, otevřeš si editor roomu a dáš views. Zde si potom nastavíš enable the use of views a nastavíš si potřebné parametry. X, Y udává jaká část roomu bude vidět po spuštění hry. W, H udává jakou velikost nastavovaný view bude mít (když zadáš např. velikost 640x400 a velikost okna hry bude 800x600 tak se ti výřez vyzoomuje a velikost okna zůstane stejná). Poté si nastavíš který objekt chceš sledovat (object following - v průběhu hry můžeš měnit příkazem view_object), Hbor (horizontální okraj) - nastavíš si vzdálenost (v pixelech) od okraje např hodnota 1 znamená že 1px od okraje se začne posouvat u Vbor je to to samé akorád pro vertikální okraj. HSP je rychlost jakou se bude pohybovat -1 je že se pohybuje stejně s rychlostí objektu pak 1 a více se pohybuje 1px za sekundu atd (hodí se pokud chceš poukázat na nějakou akci např. zatáhneš páčku a otevřou se někde dveře nastavíš view_object na dveře a a view_hspeed na 5 a rychlostí 5 px za sec. se obrazovka bude přesouvat k objektu dveře). Ostatní funkce view najdeš v rejtříku (F1)

Nahoru Odpovědět
7.11.2010 21:14
Zapomeň, že je to nemožné a udělej to ;)
Avatar
My3Xa
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na David Jančík
My3Xa:9.11.2010 19:15

Dakujem :)

 
Nahoru Odpovědět
9.11.2010 19:15
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.