Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Neaktivní uživatel:16.12.2012 10:56

Ahoj.
Mám oddělené score dvou hráčů pomocí tohoto codu:
draw_text(x-80,y,'hrac 1 '+string(ZDE JE NÁZEJ HRÁČE 1.score)+' skore.'); draw_text(x+80,y,'hr­ac 2 '+string(ZDE JE NÁZEV HRÁČE 2.score)+' skore.'); Potřebuji aby tito dva hráči soupeřili mezi sebou o jeden cíl.
Když se hráč 1 srazí s cílovým objektem tak se vše přesune do dalšího kola. Toto mi funguje.
Ale nechce se mi přičíst score.
(score se má přičíst tomu hráčovi po přesunutí do dalšího kola).
Prosím Tě o pomoc. Tisíckrát díky.
Ahoj.

Odpovědět
16.12.2012 10:56
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
David Hartinger:16.12.2012 11:08

A co ti brání přičíst do proměnné v události kolize s tím cílem?

Nahoru Odpovědět
16.12.2012 11:08
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Neaktivní uživatel:16.12.2012 11:14

Zřejmně postup do dalšího kola:
Mám nastavené:
Object hráč
Hráč1 a hráč2 dědí vlastnosti po object hráč.
Cílový object:
Při kolizi s objectem hráč
If next room exist
Start of block
go to next room
for other object: set variable score relative +10
end of block

Nahoru Odpovědět
16.12.2012 11:14
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Satik64
Tvůrce
Avatar
Satik64:16.12.2012 11:55

A používáš na score globální proměnné? Protože jinak si to nebude pamatovat při přechodu mezi roomy.

Nahoru Odpovědět
16.12.2012 11:55
Bůh neobdarovává lidi sny, aniž by jim nedal sílu je uskutečnit.
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Satik64
David Hartinger:16.12.2012 12:13

Globální proměnné se nepoužívají. Skóre patří hráči, je to tedy instanční proměnná. Pokud chce, aby přecházelo mezi levely, stačí udělat hráče jako persistent. Případně si udělá jiný objekt jako persistent (např. objStats), kde bude tyto údaje držet.

Editováno 16.12.2012 12:14
Nahoru Odpovědět
16.12.2012 12:13
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
David Hartinger:16.12.2012 12:23

Prohoď

go to next room

a

for other object: set variable score relative +10

Nahoru Odpovědět
16.12.2012 12:23
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
Neaktivní uživatel:16.12.2012 17:29

Myslím, že v tom to není.
Mám object Print_score ve kterém mám v eventu draw:

draw_text(x-80,y,'hrac 1
'+string(car.sco­re)+' skore.');

draw_text(x+80,y,'hr­ac 2
'+string(car2­.score)+' skore.');

V nové místnosti vložím tento object beze spritu a podle této pozice se vytvoří score

Editováno 16.12.2012 17:29
Nahoru Odpovědět
16.12.2012 17:29
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Neaktivní uživatel:17.12.2012 19:57

Nefunguje mi to prohození mám nastavený object Print_score ve kterém mám v eventu draw:

draw_text(x-80,y,'hrac 1
'+string(car.sco­re)+' skore.');

draw_text(x+80,y,'hr­ac 2
'+string(car2­.score)+' skore.');

V nové místnosti vložím tento object beze spritu a podle této pozice se vytvoří score.

ALE SCORE SE MI NECHCE PŘIČÍTAT. POTŘEBUJI POMOCT PLEASE

Nahoru Odpovědět
17.12.2012 19:57
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
David Hartinger:18.12.2012 10:23

Můžeš si udělat ty 2 proměnné přímo na objektu PrintScore a ten nastavit jako persistent, už jsem ti to psal. Potom budeš psát:

draw_text(x-80,y,'hrac 1
'+string(score1)+' skore.');

draw_text(x+80,y,'hrac 2
'+string(score2)+' skore.');

A skóre budeš měnit jako:

Print_score.score1 += 5;
...
Editováno 18.12.2012 10:23
Nahoru Odpovědět
18.12.2012 10:23
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
Nahoru Odpovědět
18.12.2012 15:27
Neaktivní uživatelský účet
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 10.