Válí se ti projekty v šuplíku? Dostaň je mezi lidi a získej cool tričko a body na profi IT kurzy v soutěži ITnetwork summer 2017!
Přidej si svou IT školu do profilu a najdi spolužáky zde na síti :)

Diskuze: Problém(y) s animací, změnou spritu

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Problém(y) s animací, změnou spritu

Aktivity (1)
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:3.2.2012 13:09

Mám problém, se kterým jsem se ještě nikdy nesetkal:

Mám při LEFT změnit sprit na GO_LEFT(animace chůze doleva) a při key release změnit sprit na STAY_LEFT (stojící otočený vlevo). Když to spustím, a stisknu šipku doleva, tak se změní sprit na GO_LEFT, ale jenom na 1.slide animace. Když ho pustím tak zpět do původního, STAY_LEFT. Kde může být chyba??

Odpovědět 3.2.2012 13:09
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:3.2.2012 13:53

Asi se pořád přepíná ten sprite, zkus to dát na Key press místo na keyboard.

Nahoru Odpovědět 3.2.2012 13:53
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:3.2.2012 14:13

Teď se přehrává animace, ale mám nastaveno že při key_press udělá krok x = -6 relativně, takže ten krok udělá jenom jeden :(

Nahoru Odpovědět 3.2.2012 14:13
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:3.2.2012 14:16

A co ti brání dát krok do Keyboard a změnu spritu do Key Press?

Nahoru Odpovědět 3.2.2012 14:16
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:3.2.2012 14:17

Hele, tak už jsem se na to vykašlal a nastavil hspeed ;)

Nahoru Odpovědět 3.2.2012 14:17
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:3.2.2012 14:17

Zkoušel jsem a marně :( , nefunguje.

Nahoru Odpovědět 3.2.2012 14:17
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:3.2.2012 14:30

Dá se nějak nastavit aby nemohlo dojít ke kolizi?

Když se hráč otočí, tak má zadek ve stěně :D a nemůže se hnout, leda že by se zase otočil, dá se to ňák nastavit???

Nahoru Odpovědět 3.2.2012 14:30
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:3.2.2012 14:40

Ptáš se na věci, co jsou tu vysvětlené, konkrétně třeba zde: http://www.itnetwork.cz/index.php?…

Sprity musí mít stejnou velikost, stejný origin a stejnou masku.

Nahoru Odpovědět 3.2.2012 14:40
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:4.2.2012 13:42

Kdybych chtěl nahrát obrázek třeba C:\obrazek.jpg , dá se to nějak? (Obrázek/text/vi­deo)

Nahoru Odpovědět 4.2.2012 13:42
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Jančík [sczdavos]
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Jančík [sczdavos]:4.2.2012 20:13

Existuje fce

sprite_add

k čemu konkrétně to potřebuješ?

Nahoru Odpovědět 4.2.2012 20:13
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Jančík [sczdavos]
Darkmagic:5.2.2012 17:26

Konkrétně k ničemu :D , jen tak mě to napadlo...

Nahoru Odpovědět 5.2.2012 17:26
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 11 zpráv z 11.