IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
kr.martin
Člen
Avatar
kr.martin:13.6.2014 20:55

Ahojte má dva dotazy. Za prve proč při užití příkazu random(50) mi to při každém spuštění hry vygeneruje pořad stejné číslo. A za druhé jak mám použít ikonku draw text v Times line. Při vyvolání Times line se mi v roomu žádný text nevykresli. Děkuji

 
Odpovědět
13.6.2014 20:55
Avatar
Odpovídá na kr.martin
Zdeněk Pavlátka:13.6.2014 21:04
  1. Na random je potřeba tzv. seed (ten se dá podle mě nějak nastavit), při stejném seedu budeš dostávat pokaždé stejná čísla. GameMaker ho prostě má vždy stejný. Nejčastěji se nastavuje podle aktuálního času.
  2. Kreslit se dá pouze v Draw eventu, z timeline to nejde. Musíš si vytvořit nějakou proměnnou, tu v timeline měnit a v objektu kreslit podle její hodnoty.
Nahoru Odpovědět
13.6.2014 21:04
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
kr.martin
Člen
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
kr.martin:13.6.2014 21:32

Děkuji,. Pochopil jsem a poradím si s tím :)

 
Nahoru Odpovědět
13.6.2014 21:32
Avatar
Kešu
Tvůrce
Avatar
Kešu:20.6.2014 23:34

Ne, GM:S používá na debug pořád stejnej seed, ale ve finále je to random.
Pokud chceš mít pokaždý náhodný výsledky i v debugu, použij někde v create randomize().

Nahoru Odpovědět
20.6.2014 23:34
All your base are belong to us!
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.