Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Neaktivní uživatel:16.9.2014 15:41

dělám hru na android(apk)(pro­tože jsem opravil tu chybu...děkiju všem z vlákna "nefunkční draw event" za pomoc)takže mi to už vykresluje ale objekty jako jojstik mi to nějak nechce vykreslit(asi proto že to vykresluje jenom spraity).kamarád mi poradil že to mám vykreslit přes gui jenže já nevim co to je ani jak se s tim zachází,zkoušel sem i dát do stepu create instance jojstik up ale s každim pohybem kamery(používám flowing view)tam přibilo nejmíň 50 dalších instancí jojstik up...a ovládat to přes test instance count taky nejde protože pak mito maže uplně random

budu rád za každou užitečnou radu

mám GM studio profesionální edici(verze 1.1.867)

Odpovědět
16.9.2014 15:41
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Neaktivní uživatel:16.9.2014 18:00

takže jestli tomu rozumim...
funkce "draw GUI" slouží k vykraslení ojektů ???

Nahoru Odpovědět
16.9.2014 18:00
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Michal Žůrek - misaz:16.9.2014 18:08

já myslím, že ta první věta na wikipedii dává smysl. GUI je uživatelské rozhraní, žádné objekty, má to v názvu.

 
Nahoru Odpovědět
16.9.2014 18:08
Avatar
DooM
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
DooM:16.9.2014 19:56

Draw GUI event zajišťuje pohyb vykresleného subjektu společně s viewy aby jsi to nemusel psát.
Vykresli v něm sprite např. takto:

draw_sprite(tvuj_sprite,0, 200, 200);

a zjistíš jak to funguje.

Nahoru Odpovědět
16.9.2014 19:56
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Avatar
Neaktivní uživatel:17.9.2014 13:26

a neví někdo jak vytvořit ojekt který by se pohyboval společně s viewem,nebo spíše jak zařídit ten pohyb

Nahoru Odpovědět
17.9.2014 13:26
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
chain
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
chain:23.9.2014 8:09

jednoducho:)
do drawu objektu das par riadkov

x=view_xview[0]+10;
y=view_yview[0]+10;
draw_sprite(tvoj_spri­te,0,x,y);

v tomto pripade bude objekt cestovat stale s viewom vo vzdialenosti 10 bodov od laveho okraja a 10bodov od horneho okraja(cize horny lavy kut) ;)

dufam ze si mal na mysli objekt tlacitka a nie hraca, to sa totiz potom robi v okne roomu - view - dole, aby view sledoval hrdinu.

 
Nahoru Odpovědět
23.9.2014 8:09
Avatar
Odpovídá na chain
Neaktivní uživatel:23.9.2014 15:22

takže nemusim klikat rovnou na objekt ale stačí když kliknu na jeho sprite???

Nahoru Odpovědět
23.9.2014 15:22
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
chain
Tvůrce
Avatar
chain:23.9.2014 19:15

prave naopak. kolizia je vzdy s objektom a nie s jeho spritom. tym co som napisal putuje aj objekt a na svojom mieste kresli sprite. ak chces aby neputoval objekt da sa to urobit aj pomocou podmienky - ak je stlacene tlacidlo mysi a mouse_x mouse_y su na potrebnej pozicii (napr. mouse_x>10 and mouse_x<20 a rovnako rozsah pre mouse_y)tak vykonaj cinnost. ja ale uprednostnujem prvu moznost.

 
Nahoru Odpovědět
23.9.2014 19:15
Avatar
DooM
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
DooM:24.9.2014 15:21

Já ti odpovím a ty se v dalším příspěvku zeptáš na to stejné :D

Nahoru Odpovědět
24.9.2014 15:21
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 10.