Válí se ti projekty v šuplíku? Dostaň je mezi lidi a získej cool tričko a body na profi IT kurzy v soutěži ITnetwork summer 2017!
Přidej si svou IT školu do profilu a najdi spolužáky zde na síti :)

Diskuze: Zničení instance a efekt na všechny ostatní instance

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Zničení instance a efekt na všechny ostatní instance

Aktivity (1)
Avatar
martinsakra
Redaktor
Avatar
martinsakra:2.2.2013 13:38

Zdravim, mám problém. Chci naučit nepřátele že když zabiji jednoho z nich tak všichni ostatní se rozprchnout pryč, ale nepřišel jsem na to jak jednoduše (nebo jakkoliv jinak) předat informaci z eventu destroy, všem ostatním. Nějaký nápady?

Odpovědět 2.2.2013 13:38
Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote.
Avatar
Neaktivní uživatel:5.2.2013 15:19

Ahoj tohle by mělo pomoct:

  1. Nepřítel = (obj_enemy)
  2. nový objeck (obj_strach) create --- global.strach=0
  3. obj_enemy destroy event: global.strach=1
  4. obj_enemy step event: if global.strach=1 {x=10}

// to x si změň tak jak potřebuješ :D
a napiš jestli ti to pomohlo.

Nahoru Odpovědět 5.2.2013 15:19
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Drakeman
Redaktor
Avatar
Odpovídá na martinsakra
Drakeman:5.2.2013 16:41

V okně pro zadání kódu v pravo nahoře můžeš vybrat pro koho chceš aby kod platil. Tak tam zaškrtneš object a vybereš objekt nepřítele. A tím na něj bude platit kod, který napíšeš. :-)

Nahoru Odpovědět  +1 5.2.2013 16:41
Když se chce, tak jde všechno,
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.