Ohňostroj 2015

Autor: Dennis Tschamler

UPOZORNĚNÍ: Ohňostroj přehrává zvukové efekty.

Konfigurace ohňostroje probíhá v Configuration.js

Aktuální šířka canvasu

0 pixelůJe nutno podle toho nastavit pozice raket

Rakety v ohňostroji

Počet raket k odpáleníInicializuje se po odpálení ohňostroje
Odpáleno raket0
Počet raket na canvasu0

Atributy ohňostroje

canvasIDID canvasu, v kterém se bude ohňostroj odehrávat
delayZpoždění mezi odpalovaním raket, při 0 se rakety odpálí naráz

Atributy rakety

xPozice v px na ose x
angleÚhel vzletu (0-180 stupňů)
speedRychlost rakety
gravityPůsobení gravitace na raketu, osa x-y
frictionTření (1.0 - tření nepůsobí)
lifespanŽivotnost rakety v ms, poté exploduje. Pokud raketa přesáhne hranice plochy ještě před skončením životnosti, automaticky vybouchne.
explosionShapeTvar exploze viz. níže
substancesLátky (viz. níže), které budou přidány do rakety, může se kombinovat několik látek v jedné raketě

Dostupné tvary

Třída
Circle
Star
Cone
Fan

Další tvary se můžou definovat v Shapes.js. Stačí pouze nadefinovat, jaké částice má generovat emitter.

Definice emitteru

lifespanEmitterŽivotnost emitteru, rozmezí min-max, pro min a max 0 je nesmrtelný
lifespanParticleŽivotnost částice, rozmezí min-max, pro min a max 0 se nastaví stejná životnost jako má emitter
angleÚhel vypuštění z emitteru, rozmezí min-max
sizeParticleUrčuje šířku částice
gravityPůsobení gravitace na částice, osa x-y
speedRychlost částice, rozmezí min-max
frictionTření, pro 1.0 nepůsobí žádné tření

Dostupné látky

Třída Barva Efekt
Titanium --- Kouřová stopa
Zincum --- Zlaté jiskry
Lithium ---
Stroncium ---
Cuprum ---
Baryum ---
Natrium ---
Magnesium ---
Aluminium ---
Dále jsou zde definované elementy, které se používají stejně jako látky.
Fire --- Ohnivá stopa
Water --- Vodní stopa
Dále jsou zde definované barvy, které se používají stejně jako látky.
Alizarin ---
Sunset ---
Razzmatazz ---
Amethyst ---
Emerald ---
Eucalyptus ---
Jungle ---
Turquoise ---
Malibu ---
Dodger ---
Steel ---
JellyBeans ---

Další látky se můžou definovat v Substances.js. Stačí pouze nadefinovat, jaké částice má generovat emitter a jakou barvu bude mít látka.