UPOZORNĚNÍ: Ohňostroj přehrává zvukové efekty.
Konfigurace ohňostroje probíhá v Configuration.js
Aktuální šířka canvasu | |
---|---|
0 pixelů | Je nutno podle toho nastavit pozice raket |
Rakety v ohňostroji | |
---|---|
Počet raket k odpálení | Inicializuje se po odpálení ohňostroje |
Odpáleno raket | 0 |
Počet raket na canvasu | 0 |
Atributy ohňostroje | |
---|---|
canvasID | ID canvasu, v kterém se bude ohňostroj odehrávat |
delay | Zpoždění mezi odpalovaním raket, při 0 se rakety odpálí naráz |
Atributy rakety | |
---|---|
x | Pozice v px na ose x |
angle | Úhel vzletu (0-180 stupňů) |
speed | Rychlost rakety |
gravity | Působení gravitace na raketu, osa x-y |
friction | Tření (1.0 - tření nepůsobí) |
lifespan | Životnost rakety v ms, poté exploduje. Pokud raketa přesáhne hranice plochy ještě před skončením životnosti, automaticky vybouchne. |
explosionShape | Tvar exploze viz. níže |
substances | Látky (viz. níže), které budou přidány do rakety, může se kombinovat několik látek v jedné raketě |
Dostupné tvary |
---|
Třída |
Circle |
Star |
Cone |
Fan |
Další tvary se můžou definovat v Shapes.js. Stačí pouze nadefinovat, jaké částice má generovat emitter.
Definice emitteru | |
---|---|
lifespanEmitter | Životnost emitteru, rozmezí min-max, pro min a max 0 je nesmrtelný |
lifespanParticle | Životnost částice, rozmezí min-max, pro min a max 0 se nastaví stejná životnost jako má emitter |
angle | Úhel vypuštění z emitteru, rozmezí min-max |
sizeParticle | Určuje šířku částice |
gravity | Působení gravitace na částice, osa x-y |
speed | Rychlost částice, rozmezí min-max |
friction | Tření, pro 1.0 nepůsobí žádné tření |
Dostupné látky | ||
---|---|---|
Třída | Barva | Efekt |
Titanium | --- | Kouřová stopa |
Zincum | --- | Zlaté jiskry |
Lithium | --- | |
Stroncium | --- | |
Cuprum | --- | |
Baryum | --- | |
Natrium | --- | |
Magnesium | --- | |
Aluminium | --- | |
Dále jsou zde definované elementy, které se používají stejně jako látky. | ||
Fire | --- | Ohnivá stopa |
Water | --- | Vodní stopa |
Dále jsou zde definované barvy, které se používají stejně jako látky. | ||
Alizarin | --- | |
Sunset | --- | |
Razzmatazz | --- | |
Amethyst | --- | |
Emerald | --- | |
Eucalyptus | --- | |
Jungle | --- | |
Turquoise | --- | |
Malibu | --- | |
Dodger | --- | |
Steel | --- | |
JellyBeans | --- | |
Další látky se můžou definovat v Substances.js. Stačí pouze nadefinovat, jaké částice má generovat emitter a jakou barvu bude mít látka.