Pacman

C# .NET XNA game studio Pacman

Předělávka klasické hry Pacman. Hra obsahuje 3 předpřipravené levely a editor map.

Ovládání W,A,S,D - pohyb

Editor W,A,S,D - pohyb ukazatelem 1,2,3,4 - výběr objektu Space - položení objektu

Grafika a naprogramování: Petr "Zirko" Nymsa (Já) Audio: Machinimasound

Cílem této vytvoření této hry bylo aplikování algoritmu vlny v něčem praktickém. Proto jsem zvolil hru Pacman, kde si myslím, že je algoritmus krásně vidět.


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2012.

 

Stáhnout

Staženo 346x (4.64 MB)

 

  Aktivity (1)

Hru pro vás napsal Petr Nymsa
Avatar
Autor se věnuje programování v C# a celkově se zajímá o .NET technologie. Působí jako Microsoft Student Partner.

Jak se ti líbí článek?
Ještě nikdo nehodnotil, buď první!


 


Miniatura
Všechny články v sekci
C# - Tvorba her v XNA game studio
Miniatura
Následující článek
Jak nahrát Content v MonoGame

 

 

Komentáře

Avatar
samo007
Redaktor
Avatar
samo007:

Ďalší pacman? :D Už sa začínam hanbiť za to, že som nejaký vytvoril aj ja :D

 
Odpovědět 2.11.2012 14:51
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na samo007
David Čápka:

Za chvíli jim vytvoříme kategorii :D Je to dobrá hra na naučení programátorských technik :)

Odpovědět 2.11.2012 14:52
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Зайчик:

Asi tu vznikne hláška "čím víc pacmanů tím víc developer" :D

Odpovědět  +2 2.11.2012 14:54
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Lukáš Hruda (Luckin):

Myslim že to stejně tak platí pro tetris :D

 
Odpovědět 2.11.2012 15:15
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Зайчик:

A hady... jinak jsem chtěl říct že ty duchy máš pěkné ta vlna se ti povedla (v)

Odpovědět 2.11.2012 15:34
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Зайчик
Petr Nymsa:

Díky moc :). Ve škole jsme dokonce zkoušeli čí vlna je rychlejší na projití extrémně rozměrných polí. Nevím jestli ta moje je dobře optimalizovaná nebo prostě ostatní ji mají nějak špatně, ale dvourozměrné pole na 3000,3000 projede prakticky hned :D

Odpovědět 3.11.2012 10:38
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
samo007
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
samo007:

To by bol dobrý nápad, ale znie to skôr ako ARCHÍV SPAMU.
Jedine, ak by sa ku každému typu vytvorili nejaké ďalšie sekcie (napr. sekcie: Zastaralé (tetris), Závodné, Umelá inteligencia (simulátory), akčné, skákačky, záhadne, spoločenské, kreatívne - logické, bludisko, test).
A pri tom v každej sekcii zoradiť hry podľa obľúbenosti (sťahovanie + body)

 
Odpovědět 5.11.2012 22:39
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 7 zpráv z 7.