Satikova 2D izometrická strategie

C# .NET XNA game studio Satikova 2D izometrická strategie

Zatím blíže nespecifikovaná strategická hra, běžící ve 2D izometrickém enginu.

Informací zatím moc není, ještě jsem nad tím moc nepřemýšlel, když s tím pohnu nebo mě něco napadne, tak to sem přidám :)

Hra ke svému spuštění potřebuje XNA redist 3.1, stahovat můžete zde: http://www.microsoft.com/…details.aspx?…

Kdo na tom dělá:

Programování: Satik Grafika: Satik, Kouleman Zvuk: Satik Hudba: Satik Game design: Satik, Kouleman

V čem to dělá:

XNA 3.1 + MSVS 2008

Zajímavosti

Deník

  • 30.12.2012 - přepsání starého enginu ze skákačky na strategii - vykreslování mapy
  • 01.01.2013 - nějaké další optimalizace vykreslování mapy, mousepicking, drobné úpravy rozhraní pro vstup myši
  • 06.01.2013 - prepsano vykreslovani, aby bralo v potaz Z-order
  • 07.01.2013 - vykreslování (statických) objektů na mapě, setup, další optimalizace
  • 08.01.2013 - editor vlastností objektů
  • 09.01.2013 - malé gui, editace mapy, animace objektů na mapě, ukládání/načítání mapy
  • 12.01.2013 - poupraveno vykreslování terénu při pohybu mapou, mělo by to nyní běžet plynuleji a na pomalejších počítačích i rychleji
  • 16.01.2013 - základy třídy hráč
  • 17.01.2013 - menu, začátek implementace jednotek - už se vykreslují, lze je označovat a přesouvat je (zatím ignorují obsah mapy i ostatní jednotky)
  • 18.01.2013 - pathfinding jednotek, poupraveno selektování jednotek
  • 21.01.2013 - pokus o kolize jednotek
  • 22.01.2013 - kamarád z Finska mi začal pomáhat s grafikou, editor vlastností políček mapy
  • 27.01.2013 - editor vlastností jednotek, animace jednotek
  • 29.01.2013 - přepsání pathfindingu - nyní je hledání cesty cca 30x rychlejší
  • 30.01.2013 - kompletně přepsáno řešení kolizí jednotek, nyní se už skupinka jednotek nezasekne o sebe navzájem někde v půlce cesty, pokud jednotka jiné jednotce překáží, tak se snaží uhnout, není to ještě dokonalé a když se někam přesouvá skupina jednotek, tak nevytvoří nějakou formaci nebo chumel, ale frontu, ale už to má náznaky použitelnosti
  • 01.02.2013 - jednotkám a objektům přidány vlastnosti jako útok, rychlost útoku, rychlost, hitpointy atd., přidána komprese souborů s těmito daty, healthbary
  • 29.03.2013 - kolize jednotek mezi sebou odebrány, skupiny jednotek se při přesunu o sebe každou chvíli zasekávaly, možná to ještě někdy v budoucnu zase přidám :)

Nejbližší plány

  • Útoky
  • Výstavba budov a jednotek
  • Těžba surovin
  • Začít vymýšlet gamedesign - jednotky, budovy, techtree, ...

Ukázka


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2012.

 

Stáhnout

Staženo 298x (4.28 MB)

 

  Aktivity (1)

Hru pro vás napsal Luboš Běhounek (Satik)
Avatar
Autor se nyní živí programováním v C++, ale jeho nejoblíbenějším jazykem je C#. Občas si otevře OllyDbg a pohrabe v assembleru...

Jak se ti líbí článek?
Celkem (6 hlasů) :
4.333334.333334.333334.33333 4.33333


 


Miniatura
Všechny články v sekci
C# - Tvorba her v XNA game studio
Miniatura
Následující článek
Jak nahrát Content v MonoGame

 

 

Komentáře
Zobrazit starší komentáře (63)

Avatar
Luboš Běhounek (Satik):

Jo, ta hra je jen v XNA 3.1 do 4 se mi zatím nechtělo přecházet :)

Díky za pochvalu, hudbu ještě musím vychytat, zatím mě moc nenapadá, jaký další skladby přidat :)

Odpovědět 3.2.2013 17:33
:)
Avatar
David Dostal
Redaktor
Avatar
David Dostal:

Díky, už to jede bez problémů :D. Hra se mi opravdu líbí. Držím palce při dalším vývoji.
Edit: Odpovídám na Luboš Běhounek (Satik)

Editováno 3.2.2013 17:46
 
Odpovědět 3.2.2013 17:43
Avatar
Luboš Běhounek (Satik):

Další práce na hře momentálně odkládám, pokračovat budu po 15. březnu (takže bohužel soutěž Devbookátor nestíhám), ale aspoň budu moci hru pořádně vyladit a třeba se mezitím objeví nějaká další herní soutěž :)

Odpovědět 12.2.2013 0:58
:)
Avatar
Luboš Běhounek (Satik):

Vyhodil jsem kolize jednotek mezi sebou, sice budou moci chodit skrz sebe, ale myslim, ze je to lepsi varianta, nez ze se vam jednotky cestou nekde zaseknou :)

Odpovědět 27.3.2013 21:16
:)
Avatar
Luboš Běhounek (Satik):

Jinak pokud by nahodou mel nekdo zajem se pridat a pomoci s vyvojem, tak mi napiste zpravu a uvidime, jestli se pro vas najde nejaka prace :)

Odpovědět 27.3.2013 21:19
:)
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Michael Olšavský:

Určitě bych se rád přidal, ale teď mám práci na jiné hře, takže bych neměl moc času. Ale jestli by si byl tak ochotný a ukázal mi kód na "prostudování", byl bych velmi rád. Chtěl bych se něco přiučit. Na agoritmizaci si tu jeden z nejlepších.

 
Odpovědět 27.3.2013 21:32
Avatar
Neaktivní uživatel:

neni 836 FPS blbost?
ze vetsinou byva okolo 0-80 FPS
jinak pekny vytvor :-)

Odpovědět 1.7.2013 14:58
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Luboš Běhounek (Satik):

Není, ta pocatecni verze bez animaci a postav mi behala i 3500 fps :)

Ono to jeste bude klesat, az tam bude vic jednotek, AI apod., tak to bude uz jen par set fps.

0-80 je pokud je ta hra narocnejsi nebo pokud mas zaplou vertikalni synchronizaci nebo pokud je casovac hry nastaveny tak, aby maximalni fps omezoval.
Ja pro testovani tam omezovac nemam, abych videl, jaky dopad na rychlost maji ruzne zmeny.

Diky :)

Odpovědět 1.7.2013 17:59
:)
Avatar
Jurajs
Člen
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Jurajs:

Ahoj, budeš v té 2D izometrické strategii ještě pokračovat, mě se to velice líbí...Doufám, že to dotáhneš dokonce, držím palce!!! :))

 
Odpovědět 7.6.2014 11:10
Avatar
Odpovídá na Jurajs
Luboš Běhounek (Satik):

Ahoj,uvidím, jestli bude čas, poslední dobou ho moc nemám :)

Odpovědět 7.6.2014 22:52
:)
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 73. Zobrazit vše