Brick Breaker

C# .NET XNA game studio Zdrojákoviště Brick Breaker

Kromě základní hry obsahuje vlastní Level Editor, možnost pokračovat ve hře a uložit score.

S finální verzí 2.0 byl přidán systém bonusových balíčků s rozšiřujícími funkcemi. Přidán nový typ kostky. Rozšířen Editor o další užitečné funkce.

Komentáře porotců

Programátorská soutěž devbookátor 2013

Hra byla vytvořena do soutěže devbookátor 2013.

  • sdraco (programátor) - 9 bodů

V jednoduchosti je krása, vzít si malé sousto a to vypilovat k dokonalosti. Perfektní zpracování, efekty, fady, ozvučení, chování míčku, dokonce editor levelů, zdrojáky rovněž pěkné, nechybí power-upy, krásná minimalistická grafika.

  • Darkness (pařan) - 4,33 body

Arkanoid zpracovaný v moderní grafice zaměřený na jednoduchou hratelnost s vlastním editorem úrovní. Krom grafiky a naprosto klasické hratelnosti ale ničím jiným bohužel nepřekvapí.

  • Vojta Kočí (game designer) - 5 bodů

Jde o strohý klon Arkanoidu, jako celek však působí vcelku pěkně, přidaný editor je fajn, ale nemyslím, že by někdo chtěl tvořit levely s takhle omezenými možnostmi… Něco nového, prosím!

  • Míša (laik) - 10 bodů

Minimamalistická grafika u téhle předělávky klasiky mě dostala. Skvělé zvuky a grafika skleněných kostek, chování míčku, nechybí různé bonusy. Po zjištění, že hra má i vlastní editor levelů nemůžu jinak, než dát plný počet bodů.


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2012.

 

Stáhnout

Staženo 345x (9.33 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C#

 

  Aktivity (1)

Hru pro vás napsal user
Avatar

Jak se ti líbí článek?
Celkem (1 hlasů) :
4444 4


 


Miniatura
Všechny články v sekci
Zdrojákoviště C# .NET - XNA a MonoGame

 

 

Komentáře

Avatar
RooBoo
Člen
Avatar
RooBoo:

Super hra... a ako si urobil to odrážanie tej guľky ?

 
Odpovědět 26.3.2014 6:37
Avatar
user
Redaktor
Avatar
Odpovídá na RooBoo
user:

Děkuji, pamatuji se , když jsem to dělal - docela jsem si s tím vyhrál.
Odrážení míčku od plošiny popisují metody rectangleColi­sionDestinati­on a collisionDirec­tion třídy "\gameplay\Ba­ll.cs".

Metoda *rectangleColi­sionDestinati­on * determinuje místo, kde došlo ke kolizi (4 rohy, 4 strany obdélníku).

V metodě *collisionDirection * se poté přepočítává úhel odrazu a rychlost.
Úhel je dán místem kolize na plošině v intervalu Levý horní roh -> Pravý horní roh.
Určil jsem si 2 mezní úhle pro Levý a Pravý kraj plošiny. Úhel který tyto dva body mezi sebou svírají jsem dělil délkou plošiny a získal tak přírůstek úhlu - opakovaně přičítaný ke krajnímu levému úhlu. Počet opakovaného přičítání je dán relativní pozicí míčku od levého rohu plošiny.

 
Odpovědět 26.3.2014 15:29
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.