Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Nadpisy - Český HTML 5 manuál

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Kit:30.6.2012 9:04

Pokud se bavíme o SEO (dnes již mrtvé), doporučuji spíše konstrukci nadpisu ve stylu

<h1>Polozubka jatuarana</h1>

Samozřejmě za předpokladu, že daná podstránka je věnována polozubce jatuarana.

Takový nadpis se beze změny hodí i do tagu <title>. Ve výsledcích vyhledávání Google to vypadá pěkně.

Pod takovým nadpisem dobře vypadá i drobenková navigace ve stylu

Rybočich - Ryby - Sladkovodní - Polozubkovité - Polozubka stříbřitá

Vše jako odkazy - kromě poslední položky.

Použití stejného nadpisu h1 na všech podstránkách nedoporučuji. Čtenář takové nadpisy začne ignorovat a to nechceme.

Konstrukce uvedená v článku se hodí hlavně pro indexovou stránku (rozcestník) nebo souvislý článek o rybočiších. Značky h4 - h6 zpravidla nenajdou uplatnění.

Odpovědět
30.6.2012 9:04
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Kit
David Hartinger:30.6.2012 9:44

S tím h1 si to nemyslím, prakticky všechny weby v něm mají logo (ověřoval jsem si to hlavně u těch velkých). Přijde mi i z hlediska SEO lepší, když h1 obsahuje slovo ryba a až potom h2 její konkrétní druh. Stránka je v povědomí vyhledávače jako o rybě a potom následuje její název. Když má hodně stránek to samé slovo ryba v h1, bude web velmi silný ve vyhledávačích pro ryby. To je většinou to, co chceme. Musíme si položit otázku, jak často bude člověk hledat konkrétní rybu a jak často bude hledat něco jako "akvarijní ryby druhy". Optimalizujeme pro druhý dotaz a pod jménem rybu samozřejmě také nalezneme, jen má ten nadpis o něco menší váhu. S tou drobénkovou navigací by to šlo, ale stejně jsem přesvědčen, že je vhodnější postupovat opačně a zastřešit celý web pod několik klíčových slov v h1.

U poslední konstrukce s nadpisy jen ukazuji jak se zanořují, je tam napsané, že se to v praxi příliš nepoužívá.

Odpovědět
30.6.2012 9:44
New kid back on the block with a R.I.P
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.