Diskuze: zvuky

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker zvuky

Avatar
albertpatera
Redaktor
Avatar
albertpatera:

ahoj, nevim jestli to tady nekde neni, ale nenasel sem to, tak se ptam?? jak dám zvuky do hry, a co nastavim aby hudba hrála?? díky

 
Odpovědět 14.11.2012 18:33
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 14.11.2012 18:39
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
albertpatera
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
albertpatera:

ok sory nevsiml sem si toho diky

 
Nahoru Odpovědět 14.11.2012 18:43
Avatar
albertpatera
Redaktor
Avatar
albertpatera:

ahoj nechce se mi zakládat nový vlákno a proto se ptám tady. chtěl sem se zeptat, když moje postavika ve hre dojde k nejakému objektu, napr. naky tlacitko a má ho za )úkol zmáčknout, tak jak se nadefinuje to zmacknuti? diky moc

 
Nahoru Odpovědět 17.11.2012 22:41
Avatar
samo007
Redaktor
Avatar
Odpovídá na albertpatera
samo007:

Závisí od toho ako to má presne fungovať. Napr. ak chceš, že keď príde postavička a dotkne sa toho, môžeš cez colision nastaviť to, čo sa má stať (napr. sa zmení sprite na stlačené tlačítko). Alebo to môže reagovať na.sladenie nejakej klávesnice.

 
Nahoru Odpovědět 17.11.2012 23:08
Avatar
albertpatera
Redaktor
Avatar
albertpatera:

no to presne chci...prjde postavicka k nejakymu objektu, ja zmacknu nejaky tlacitko a ten objekt neco udela?? jak to mam udelat?? diky

 
Nahoru Odpovědět 17.11.2012 23:41
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na albertpatera
TomBen:

Možností je víc.
Můžeš použít funkci point_distance(x1,y1,x2,­y2), která vrací vzdálenost
a dosadíš tam souřadnice tlačítka a postavičky. Jestli je vzdálenost
menší než nějaká hodnota ověříš standartně podmínkou.

Můžeš taky objektu udělat větší kolizní masku než je jeho sprite a pak
bude panáček mít kolizi s objektem už když k němu přijde, aniž by se dotkl.

Pak taky můžeš vyrobit zcela průhledný objekt s plnou maskou a ten bude
položen v blízkosti objektu. Systém je tu podobný jako u kolize přímo.

Pokud předem víš, kde se objekt nachází a ten se nepřemisťuje, můžeš
normálně otestovat panáčkovy souřadnice způsobem A<(x,y)<B.

Nahoru Odpovědět 18.11.2012 0:27
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
samo007
Redaktor
Avatar
Odpovídá na TomBen
samo007:

Myslím, že Albert chce vedieť, ako to má spraviť prakticky, nie teoreticky.

 
Nahoru Odpovědět 18.11.2012 9:10
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na samo007
TomBen:

Tak se musí zeptat prakticky, ne teoreticky. :P
Copak já vím, jaká tlačítka a postavičky natvořil?
Moje odpověď je univerzální a pokud chce něco konkrétního,
ať pošle gmk nebo kód a já mu tam připíšu výsledek,
pokud to nebude moc datlování.

Čistě prakticky se to provede klik, klik, double klik...atd. :D

Editováno 18.11.2012 9:31
Nahoru Odpovědět 18.11.2012 9:29
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
albertpatera
Redaktor
Avatar
albertpatera:

diky moc...no nejdriv to zkusim sám, pamk mozna poslu .gmk

 
Nahoru Odpovědět 18.11.2012 10:06
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na albertpatera
TomBen:

To je rozumný přístup.
Když by sis nechal všechno napsat, pak bys sám neuměl zhola nic.
Vlastní zkušenost je nenahraditelná.

Nahoru Odpovědět 18.11.2012 10:42
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
albertpatera
Redaktor
Avatar
albertpatera:

jj je to moje první hra a chci se na ni hodně naučit, ale kdyžtak se zeptám.

 
Nahoru Odpovědět 18.11.2012 12:56
Avatar
samo007
Redaktor
Avatar
Odpovídá na albertpatera
samo007:

A čo za hru vytváraš?

 
Nahoru Odpovědět 18.11.2012 14:03
Avatar
albertpatera
Redaktor
Avatar
albertpatera:

jmenuje se to Lesní muž

 
Nahoru Odpovědět 19.11.2012 13:36
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na albertpatera
Petr Nymsa:

To jsi nám tu hru pěkně popsal 8-)

Nahoru Odpovědět 19.11.2012 14:09
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
albertpatera
Redaktor
Avatar
albertpatera:

ahoj chtěl sem se zeptat, jestli jde před začátek hry vložit takový intro?? jde to?? diky moc

Editováno 19.11.2012 19:25
 
Nahoru Odpovědět 19.11.2012 19:24
Avatar
Don
Člen
Avatar
Avatar
albertpatera
Redaktor
Avatar
albertpatera:

a jak ??

 
Nahoru Odpovědět 19.11.2012 19:56
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 19.11.2012 20:25
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
albertpatera
Redaktor
Avatar
albertpatera:

diky

 
Nahoru Odpovědět 19.11.2012 20:26
Avatar
albertpatera
Redaktor
Avatar
albertpatera:

ahoj jakým způsobem se udělá to, aby postavička když zmáčknu šipku doprava, tak se přetočí doprava...to je mi jasný...ale když pustim šipku, tak jak se vrátí zpátky do původní pozice?? (obličejem ke mě. Díky

 
Nahoru Odpovědět 21.11.2012 15:25
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na albertpatera
Theodor Johnson:

Zkoušel jsi Event Key release?

Nahoru Odpovědět 21.11.2012 16:42
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
albertpatera
Redaktor
Avatar
albertpatera:

nezkoušel a co se tam má přidat za akci??

Editováno 21.11.2012 17:02
 
Nahoru Odpovědět 21.11.2012 17:00
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na albertpatera
Petr Nymsa:

Pokud by jsi použil trochu angličtiny, došlo by ti, že to je událost na puštění klávesy ;)

Nahoru Odpovědět 21.11.2012 17:03
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na albertpatera
Theodor Johnson:

pokud nepoužíváš draw event tak nastavíš jen sprite_index = [otočení dopředu];

Nahoru Odpovědět 21.11.2012 17:03
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
albertpatera
Redaktor
Avatar
albertpatera:

no vzdyt to jo ale co se tam ma dat za akci, porad nechapu :(

Editováno 21.11.2012 17:15
 
Nahoru Odpovědět 21.11.2012 17:14
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 21.11.2012 17:15
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na albertpatera
Theodor Johnson:

Snad jsi psal že víš jak ho změnit

Nahoru Odpovědět 21.11.2012 17:15
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
albertpatera
Redaktor
Avatar
albertpatera:

už sem to vyřešil, nevim, jak mo to nemohlo dojít :D

 
Nahoru Odpovědět 21.11.2012 17:18
Avatar
albertpatera
Redaktor
Avatar
albertpatera:

jak se přeformátuje hra do finální verze?? aby si hráč mohl hru nainstalovat a nemusel to souštět v gamemakeru? diky.

 
Nahoru Odpovědět 21.11.2012 20:27
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na albertpatera
TomBen:

Create Executable v menu File.
Hádal bych, že je snazší to v GM najít, než se na to ptát.

Každopádně běžné malé hry vytvořené v GM se neinstalují,
protože jsou obvykle tvořeny jediným exe, které se spouští
tam, kde zrovna je.

Nahoru Odpovědět 21.11.2012 23:42
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
albertpatera
Redaktor
Avatar
albertpatera:

no jasne, ale kdyz ten clovek nema GM, tak tu hru nespustí, ne?

 
Nahoru Odpovědět 22.11.2012 15:41
Avatar
Odpovídá na albertpatera
Daniel Kosík (Ghost4Man):

Osamocený .exe soubor se da vetsinou pustit kdekoliv, a nikdy nepotrebuje GM.

Nahoru Odpovědět 22.11.2012 16:47
Všechno na světě můžete chtít. Jenom nemůžete chtít, aby se vám chtělo.
Avatar
albertpatera
Redaktor
Avatar
albertpatera:

ok dik uz sem to vyresil

 
Nahoru Odpovědět 22.11.2012 18:09
Avatar
albertpatera
Redaktor
Avatar
albertpatera:

ahoj nejak nemuzu prijit na to, proc kdyz jsem do hry přidal skore, tak proc se mi ohlásí zvuk, aniž bych měl skore sebraný všechno. všechno sem udělal stejně podle tutoriálu. Posílám .gmk...díky

 
Nahoru Odpovědět 24.11.2012 22:16
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 35 zpráv z 35.