Ahoj, tak jsem sem chtěla dát odkaz na svůj program, abych sem taky s
něčím přispěla. No když jsem to odeslala, tak jsem byla požádána o
zdrojáky a než jsem si našla čas je poslat, už se nemůžu dostat ani do
sekce pro psaní článků. Tak to posílám tu, je to tu ještě dřív, než
na mých stránkách, tak si to užijte, tedy pokud ten program někdo
využijete.
Program: http://itlapka.eu/…%20v-0-5.zip
Zdrojáky: http://itlapka.eu/…0zdrojak.zip
V této verzi jsem upravila (vyčistila) kód do publikovatelné podoby,
opravila jednu chybu (což neznamená, že tam žádné chyby nejsou, je to
beta! a přidala možnost
přetáhnout složku na ikonu programu namísto jejího otevírání v dialogu
uvnitř programu. Jelikož mi nešly složky přetahovat na spouštěcí .jar
soubor, vytvořila jsem vedle něho pro tyto účely ještě spouštěcí soubor
.bat (který lze použít i pro obyčejné spuštění programu).
Ještě popis programu z mých stránek: Rekurzivní mazání prázdných adresářů v.0.5 - Program,
který rekurzivně maže prázdné adresáře. V zadaném adresáři smaže
všechny prázdné adresáře a pokud se mazáním vyprázdnil nadřazený
adresář, smaže ho také. Toto může být užitečné při čištění disku
v počítači, mazání pomocí synchronizace, apod. Upozornění! Nikdy
tímto programem nepromazávejte systémové složky a nepoužívejte ho, pokud
nevíte, co děláte. Některé programy potřebují i prázdné složky a
jejich smazáním byste mohli zapříčinit nefunkčnost těchto programů či
si dokonce znefunkčnit systém!
Ahoj. Někteří z vás si možná všimli, že pracuji v týmu Aetherus na
hře Prokleté katakomby v rámci soutěže GeekWork 2014 zde na Devbooku (pro
rejpaly: ano, vím, že se to tu jmenuje ITnetwork, ale Devbook byl
dřívější název a mě se líbí víc .
Rozhodla jsem se sem napsat nějaké zápisky z vývoje hry, do nějž jsme se
nyní pustili docela dost. Aby taky ne, už za necelý měsíc by měla
fungovat, což se o ní v současnosti bohužel opravdu říct nedá. Zatímco
se já plácám s animacemi, vykreslováním (opravila jsem chybu a napsala
lepší metody) a načítacím systémem (který jsem vymyslela snad docela
zajímavě), Amenreus vymýšlí a programuje postavy, předměty a soubojový
systém. Potřebuji ještě "trochu" přeprogramovat systém animací, protože
se mi zdá nepřehledný a nedokonalý. No snad už to zítra dotáhnu do
nějaké funkční podoby a vrhnu se na celkové načítání.
Když nás budete chtít povzbudit, na něco se zeptat apod., tak napište
komentář sem nebo ke hře.
Zatím ahoj a občas mrkněte, budu sem psát občasné zápisky z vývoje (krom
pravidelných půlměsíčních aktualizací na stránce se hrou).
Detektivní práce programátora nikdy nekončí. Včera jsem vypátrala a
opravila bug v animacích a ve vykreslování když jsem dělala systém
vykreslování textu. Nejhorší je, že ještě nemám hotovou tvorbu itemů,
objektů a nejsou vytvořené mapy. Asi mě čeká probděná noc a spousta
vypité kávy, jinak nevím, jak to stihnu dodělat. Takže dnešek, noc a
zítřek rozhodnou o tom, jestli hru úspěšně vydáme, nebo ne. S lítostí
ale musím říct, že jsme tam z časových důvodů vynechali několik
funkcí, které jsem si tam přála mít.
Začínám nenávidět animace. A to jsem se ještě nedostala k těm herním
("in-game"). Hra už se tak nějak načítá, intro začíná mít tak nějak
ne-testovací podobu (ještě ne konečnou, ještě je toho třeba hodně
přeprogramovat a opravit).
Jdu se raději vrhnout na editor, ty animace by potřebovaly upravit návrh a
přeprogramovat (to by už bylo podruhé) a na to teď nemám hlavu (a koně
taky nemám ). Pomalu se
začínám bát, že to nestihneme, ale budu se pro dokončení hry snažit
udělat maximum.