IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze: XNA - pohyb agresivního NPC

V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Aktivity
Avatar
matesax
Tvůrce
Avatar
matesax:16.10.2012 15:53

Dobrý den,
dělám hru v políčkové grafice (políčka 32x32) a něco jsem tu již z ní řešil. Podařilo se mi udělat celkem slušný pohyb NPC - k dokonalosti mu chybí agresivní mód. (Jinak se pohybují podle své vůle.) Jednoduché sledování již mám - poměřuji, která z okolních volných políček budou k hráči nejbližší. (Agresivní mód se zapne při kratší vzdálenosti od hráče než 100) Problém mi ale dělá vymyslet aby tento mód byl "inteligentní". Své řešení mám - jak byste to řešili? Děkuji.

Editováno 16.10.2012 15:55
 
Odpovědět
16.10.2012 15:53
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na matesax
David Hartinger:16.10.2012 17:22

Řešil bych to algoritmem šíření do šířky - http://www.itnetwork.cz/…y-v-bludisti

U her se často ty módy přepínají timerem, aby to nebylo tak těžké. Takže chvíli tě bezchybně pronásleduje a pak pár sekund chodí náhodně. Hráč to nepozná a může si dovolit udělat pár chybných pohybů.

Nahoru Odpovědět
16.10.2012 17:22
New kid back on the block with a R.I.P
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.