Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Historie změn - Unity (C#) Android: Generování stalagů

Datum Akce Jméno Text
11.3.2021 19:29 Editace Avatar David Hartinger
11.3.2021 16:22 Předáno ke schválení Avatar peet.d Vložení originálních jednotlivých krápníků.
11.3.2021 15:36 Editace Avatar David Hartinger
9.3.2021 17:29 Předáno ke schválení Avatar peet.d Změna obrázku s mapou - nová grafika Změna obrázku se stalagem - nová grafika
8.3.2021 20:34 Editace Avatar David Hartinger
3.3.2021 9:26 Předáno ke schválení Avatar peet.d Nahrazení obrázků stěn a ledovců
4.2.2021 13:20 Editace Avatar David Hartinger
3.2.2021 16:37 Předáno ke schválení Avatar peet.d 1. odstraněna kontrola playerRef if (playerRef == null) error = true;, která zamezí informovat uživatele o chybě 2. přejmenován Borders1 prefab na Borders1, takto je pojmenován v okně hierarchi
26.1.2021 20:05 Editace Avatar David Hartinger
26.1.2021 20:04 Editace Avatar David Hartinger Poangličtění názvů objektů
25.1.2021 16:10 Předáno ke schválení Avatar peet.d
1.12.2020 13:03 Editace Avatar David Hartinger
2.7.2020 11:31 Editace Avatar David Hartinger
29.6.2020 13:31 Předáno ke schválení Avatar Jan Kubice Oprava na draka
23.6.2020 20:16 Editace Avatar David Hartinger Přidání dalších obrázků k postupu i ke stažení
21.5.2020 11:39 Předáno ke schválení Avatar Jan Kubice Všechny TODO které jsem byl schopný dodat opraveny.
18.3.2020 11:08 Editace Avatar Michal Čápka Přidání automatické předchozí/další lekce
2.1.2020 13:14 Publikace Avatar David Hartinger
1.1.2020 20:45 Předáno ke schválení Avatar Jan Kubice první část tutorialu
Aktivity