Akce! Dobij si body, napiš nám do zpráv "Přes léto se to naučím!" a dobijeme ti ještě navíc 50% z této částky! Sleva na výuku platí do 22.6.2018.

Je na čase vyložit karty!

Ostatní PR články Je na čase vyložit karty!

Před více než rokem jsme spustili projekt monitorování spokojenosti s naší zákaznickou podporou. U každé odpovědi na dotaz či požadavek má zákazník možnost udělit hodnocení. Protože reakcí jsme nasbírali už více než 1000, rozhodli jsme se výsledky zveřejnit jako důkaz, že se zpětné vazby nebojíme.

91 % - takové je aktuálně průměrné hodnocení zákaznické podpory ONEbit hostingu našimi zákazníky. Na první pohled to číslo možná tak bombasticky nevypadá, my jsme za něj ale neskutečně rádi a moc si ho vážíme. A to nejen proto, že jsme na sebe záměrně “přísní” - však posuďte sami, jak jsme si nastavili hodnotící kritéria :

  • Wow = 100 %
  • Pozitivní = 66 %
  • Neutrální = 33 %
  • Negativní = 0 %

Děkujeme všem, kteří se do hodnocení zapojili, a jsme rádi, že úsilí věnované zákaznické péči nepřichází vniveč.

Zpětnou vazbu nám mohou zákazníci dávat i formou komentáře k hodnocení. Ty sledujeme také velice bedlivě. Níže uvádíme několik příkladů, které nás opravdu těší. Bereme si však k srdci i ty méně pozitivní, kterých nám však chodí naprosté minimum…

V získávání zpětné vazby budeme pokračovat, protože v tom vidíme velký smysl. Pokud budete mít někdy příležitost nás ohodnotit, určitě tak udělejte. Vaše reakce se nikde neztratí.

Podívejte se na vybrané reference ONEbit hostingu

Jako na drátkách. Rychlé reakce, víkend nevíkend. Kéž by tak fungovalo všechno na světě :)

Luděk Š.

Jako vždy: Tryskově - Kvalitně a ještě z úctou. Naučte takto komunikovat se zákazníky úřady a jiné firmy :-). Každopádně, opět velice děkuji celému týmu ONEbit.

Jan G.

Nadstandardně rychlý feedback, fundované odborné poradenství, milý přístup.

Michal T.

Díky za špičkové služby! Jsme s Vámi už léta a jsme maximálně spokojeni. Díky!

Jaroslav K.

Díky za vaši technickou podporu, už poněkolikáté jsem se přesvědčila, že má smysl využívat vaše služby. Pracovníci jsou vždy maximálně milí, vstřícní a rychlí, navíc vše hezky vysvětlí lajkovi :-)

Lucie T.


 

Aktivity (5)