25. díl - E-shop v ASP.NET MVC - Průvodce dokončením objednávky

C# .NET ASP.NET E-shop E-shop v ASP.NET MVC - Průvodce dokončením objednávky

V minulé lekci on-line kurzu e-shop v ASP.NET MVC jsme si již připravili helper a základní metody pro první část průvodce dokončením objednávky, kterou je administrace košíku. Dnes si představíme i další části průvodce a začneme s implementací kontroleru a pohledů.

Průvodce dokončením objednávky

Průvodce dokončením objednávky bude mít tři nebo čtyři části.

Administrace košíku

V této části bude mít uživatel ještě možnost změnit počet jednotlivých produktů v košíku, případně některé zboží z košíku úplně odebrat.

Administrace košíky e-shopu v ASP.NET MVC

Význam jednotlivých tlačítek:

  • Přepočítat - po případných změnách v počtu kusů odešleme aktuální data na server a zobrazíme aktuální hodnoty (možná by stálo za to zde použít AJAX a přepočítávat ihned po každé změně, ale to si ukážeme až později)
  • Pokračovat v nákupu - umožňuje uživateli opustit průvodce dokončením objednávky a dále "nakupovat"
  • K pokladně - přesun na další krok průvodce. Přihlášení uživatelé budou moci vybírat rovnou způsob dopravy, nepřihlášené čeká ještě zadání údajů potřebných pro dokončení objednávky
Viewmodel

Jaká data potřebujeme poslat k zobrazení do pohledu? Měl by nám stačit aktuální seznam produktů a souhrn objednávky. Proto si můžeme vytvořit jednoduchý viewmodel:

public class OrderIndexViewModel
{
    public IEnumerable<OrderItemInfo> OrderItems { get; set; }
    public OrderSummary OrderSummary { get; set; }
}
Kontroler

Přidejme si nový kontroler s názvem


 

...konec náhledu článku...

Komerční článek (licence no-reselling)

Komerční článek (licence no-reselling)

Tento článek vznikl na základě mnohaletých zkušeností v oboru a popisuje vývoj profesionálního komerčního produktu nebo jeho součásti, kterou lze přímo využít za účelem zisku nebo proniknutí do komerční sféry IT odvětví.

Tyto vrcholové znalosti zpřístupňujeme samozřejmě pouze některým členům komunity, kteří se mají zájem vypracovat na profesionály v oboru a proto jsou k dispozici pouze za body. Kód z článku můžete použít pro jeden svůj komerční projekt. Není ho však možné přeprodávat (jednou zakoupit a poté prodat dále v několika projektech). Pokud potřebujete širší využití kódu, rádi se s vámi domluvíme na komerční licenci. Více informací naleznete v článku Licence.

Jste připraveni stát se profesionály v oboru? Stačí kliknout.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

Začneme implementaci průvodce dokončením objednávky. Vytvoříme kontroler, viewmodel a pohled pro první krok průvodce a připravíme druhý krok.
Pro přístup k článku potřebuješ 30 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
30 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo za 75 Kč

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Koupí článku k němu získáš neomezený přístup a to napořád. Posuneš své znalosti zas kousek dopředu a zároveň nám pomůžeš udržovat celý projekt při životě a pomáhat vám tak k lepší budoucnosti.

Obsah článku spadá pod licenci Premium no-reselling II, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Body získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Dobít body můžeš okamžitě např.:

Kartou SMS Převodem
Kartou SMS Převodem

  Aktivity (2)

Článek pro vás napsal JOF
Avatar