NOVINKA: Pracuj až o 60 % rychleji díky akreditovanému kurzu Specialista na AI. Nyní již od 0 Kč. Zjisti více:

Lekce 16 - Statistická analýza v byznysu - Hypotézy a regrese Nové

V předchozí lekci, Statistická analýza v byznysu - Prodeje a A/B testování, jsme se věnovali analýze prodejních dat a A/B testování.

V dnešním tutoriálu Úvodu do datové analýzy budeme pokračovat se statistickou analýzou v podnikání. Seznámíme se s pojmy testování hypotéz a regresní analýza.

Testování hypotéz

Testování hypotéz se používá k porovnání dvou skupin, například dvou reklamních kampaní, abychom zjistili, zda jedna z nich dosahuje lepších výsledků. Pomocí statistických metod můžeme určit, zda rozdíl mezi skupinami je skutečný, nebo jen náhoda.

Stáhněte si soubor přiložený na konci lekce. Pro ukázku využijeme list Hypotezy v souboru statisticka_analyza.xlsx, který obsahuje 100 hodnot pro dvě kampaně:


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za pouhých 475 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 27 článkům (27 lekcí) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V tutoriálu se zaměříme na testování hypotéz a regresní analýzu, která pomáhá firmám činit informovaná rozhodnutí odhalováním vzorců a trendů v datech.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Jan Rypáček
Avatar
Jan Rypáček
Aktivity