Lekce 17 - Google Ads – Remarketing Nové
V minulé lekci, Google Ads - Typy kampaní a strategie, jsme se naučili typy kampaní v Google Ads, principy automatizace a metriky, které nám pomohou vyhodnotit jejich úspěšnost.
V dnešním online marketingovém tutoriálu se zaměříme na remarketing. Ukážeme si, jak znovu oslovit návštěvníky webu pomocí RLSA a Display remarketingu, abychom mohli využít cílené reklamy pro zvýšení konverzí a návratnosti investic.
Google Ads – Remarketing
Remarketing (retargeting) je taktika, která vrací uživatele zpět na web a připomíná jim naši nabídku.

Výhody remarketingu
Remarketing znamená cílení na uživatele, kteří už v minulosti navštívili náš web nebo projevili zájem o naše produkty. Typicky jde o lidi, kteří si prohlíželi konkrétní nabídku, vložili zboží do košíku nebo například klikli na naši předchozí reklamu – ale nákup nedokončili.
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Marketingový tutoriál nám ukáže remarketing strategie v Google Ads pom RLSA a Display remarketingu.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.