Generátor náhodných rýmů v GML Ranslogen
Jednoduchý generátor náhodných rýmů RANSLOGEN je kompletně napsaný v GML a do jeho kódu můžete klidně nahlédnout stažením souboru níže. Pokud ovšem nemáte Game Maker, nevadí, v archivu je zabalený i zkompilovaný .exe soubor.
Základ RANSLOGENu vypadá takto:
1.inicializace
a[0]="pozná"; a[1]="nezná"; a[2]="nemá"; a[3]="hledá"; b[0]="chybu"; b[1]="rybu"; b[2]="slávu"; b[3]="hlavu"; b[4]="krávu"; b[5]="mámu"; b[6]="kávu"; d[0]="mýdlo"; d[1]="sídlo"; d[2]="jídlo"; d[3]="šídlo"; e[0]="chválí"; e[1]="pálí"; e[2]="krájí"; e[3]="hájí";
2. Hlavní skript script0 (umístěný v eventech Create a Alarm 0)
if floor(random(2))=1{ aa=a[floor(random(4))]; az=a[floor(random(4))]; } else { aa=e[floor(random(4))]; az=e[floor(random(4))]; } if floor(random(2))=1{ bb=b[floor(random(7))]; bz=b[floor(random(7))]; } else{ bb=d[floor(random(4))]; bz=d[floor(random(4))]; } if (aa==az||bb==bz) then script0(); alarm[0]=100;
3. Vypsání rýmu (event Draw)
draw_text(30,100,"Kdo "+string(aa)+" "+string(bb)+", ten "+string(az)+" "+string(bz)+".");
Pokud by byly nějaké nejasnosti ohledně kódu, klidně pište do komentářů!
Galerie
Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
Staženo 258x (1.21 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce GameMaker