Historie změn - Hrací kostka ve Swift - Zapouzdření, konstruktor a Random
Datum | Akce | Jméno | Text | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
14.9.2021 9:57 | Editace | David Hartinger | Dodání nadpisů | |||||
20.11.2020 12:15 | Editace | David Hartinger | ||||||
2.6.2020 15:59 | Editace | David Hartinger | ||||||
2.6.2020 15:58 | Editace | David Hartinger | ||||||
20.5.2020 20:57 | Předáno ke schválení | Filip Němeček | Zdrojove kody | |||||
16.4.2020 16:51 | Editace | David Hartinger | Dynamické předchozí a další lekce | |||||
12.12.2019 15:41 | Editace | Michal Čápka | ||||||
4.2.2019 18:53 | Editace | David Hartinger | Oprava volání random() metody | |||||
4.2.2019 17:57 | Předáno ke schválení | Filip Němeček | Opravena trojtečka a použito pocetSten místo 6. Změněn code highlighter z cpp na swift | |||||
4.2.2019 17:08 | Editace | David Hartinger | ||||||
4.2.2019 16:49 | Předáno ke schválení | Filip Němeček | Opraveno, nevšiml jsem si, že mi jeden editor opravil ... na trojtečku, i když to bylo označené jako kód.. | |||||
4.2.2019 15:54 | Připomínka | David Hartinger | Předpokládám, že jsi chtěl všude vložit tři tečky a ne trojtečku, takhle to nepůjde zkompilovat. Můžeš to prosím opravit? | |||||
4.2.2019 12:31 | Předáno ke schválení | Filip Němeček | Upraveno, aby se použivala moderní random metoda na typu Int a ne ta obludnost :-) Změnil jsem to v kódu pro kompiler, tak snad se nic nerozbije. | |||||
4.2.2019 11:48 | Editace | David Hartinger | ||||||
22.1.2019 18:23 | Předáno ke schválení | Lucie Hartingerová | Přidání online kompilerů | |||||
21.8.2018 12:56 | Editace | David Hartinger | ||||||
20.8.2018 20:32 | Editace | David Hartinger | ||||||
5.3.2018 22:28 | Publikace | David Hartinger | ||||||
1.3.2018 17:06 | Předáno ke schválení | Filip Němeček |