Historie změn - Unity (C#) Android: Generování stalagů
Datum | Akce | Jméno | Text | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
11.3.2021 19:29 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
11.3.2021 16:22 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | Vložení originálních jednotlivých krápníků. | ||||
11.3.2021 15:36 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
9.3.2021 17:29 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | Změna obrázku s mapou - nová grafika Změna obrázku se stalagem - nová grafika | ||||
8.3.2021 20:34 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
3.3.2021 9:26 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | Nahrazení obrázků stěn a ledovců | ||||
4.2.2021 13:20 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
3.2.2021 16:37 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | 1. odstraněna kontrola playerRef if (playerRef == null) error = true;, která zamezí informovat uživatele o chybě 2. přejmenován Borders1 prefab na Borders1, takto je pojmenován v okně hierarchi | ||||
26.1.2021 20:05 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
26.1.2021 20:04 | Editace | ![]() |
David Hartinger | Poangličtění názvů objektů | ||||
25.1.2021 16:10 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | |||||
1.12.2020 13:03 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
2.7.2020 11:31 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
29.6.2020 13:31 | Předáno ke schválení | ![]() |
Jan Kubice | Oprava na draka | ||||
23.6.2020 20:16 | Editace | ![]() |
David Hartinger | Přidání dalších obrázků k postupu i ke stažení | ||||
21.5.2020 11:39 | Předáno ke schválení | ![]() |
Jan Kubice | Všechny TODO které jsem byl schopný dodat opraveny. | ||||
18.3.2020 11:08 | Editace | ![]() |
Michal Čápka | Přidání automatické předchozí/další lekce | ||||
2.1.2020 13:14 | Publikace | ![]() |
David Hartinger | |||||
1.1.2020 20:45 | Předáno ke schválení | ![]() |
Jan Kubice | první část tutorialu |