Historie změn - Unity (C#) Android: Generování stalagů, 2. část
Datum | Akce | Jméno | Text | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
11.3.2021 15:31 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
6.3.2021 22:33 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | 1. změna grafiky (obrázek scény s drakem a bodáky) 2. změna grafiky (obrázek stalagů) | ||||
26.1.2021 20:05 | Editace | ![]() |
David Hartinger | Oprava překlepu | ||||
25.1.2021 16:12 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | |||||
1.12.2020 13:03 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
2.7.2020 11:31 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
29.6.2020 13:32 | Předáno ke schválení | ![]() |
Jan Kubice | Oprava na draka | ||||
24.6.2020 12:03 | Editace | ![]() |
David Hartinger | Doplnění obrázků a výkladu | ||||
21.5.2020 12:06 | Předáno ke schválení | ![]() |
Jan Kubice | Všechny TODO které jsem byl schopný dodat jsou dodány | ||||
18.3.2020 11:08 | Editace | ![]() |
Michal Čápka | Přidání automatické předchozí/další lekce | ||||
2.1.2020 16:07 | Publikace | ![]() |
David Hartinger | |||||
1.1.2020 20:45 | Předáno ke schválení | ![]() |
Jan Kubice | druhá část tutorialu |