Historie změn - Unity (C#) Android: MenuPart, Eraser, pozadí 2
Datum | Akce | Jméno | Text | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
11.3.2021 15:37 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
9.3.2021 17:40 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | 1. výměna obrázku v sekci "Sprite" - nová grafika 2. výměna obrázku v sekci "Menu" - nová grafika 3. výměna obrátku v sekci "Menu" (poslední obrázek v lekci) - nová grafika | ||||
8.3.2021 20:36 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
3.3.2021 10:09 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | 1. oprava názvu skriptu: PlayerCollisionScript -> PlayerCollisionDetection 2. oprava náyvu skriptu: StalagScript -> Stalag 3. oprava názvu skriptu: EndScript -> End | ||||
18.2.2021 13:07 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
10.2.2021 15:40 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | 1) sjednoceno slovo arkádový / arcade použit český název arkádový level (mód) 2) oprava kódu pro načtení levelu: currLevelId = Application.loadedLevelName.Substring(currLevelId.Length - 1); Jelikož si pojmenováváme levely: level01, level02, level03,... | ||||
29.1.2021 19:00 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
27.1.2021 7:51 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | 1. Nyní na všechn prefabech stalagu můžeme vidět jedno volné místečko u StalagScript. Oprava překlepu Nyní na všechn 2. Díky tomu máme přístup k tomuto objekt přes náš skript. Oprava překlepu k tomuto objekt 3. Otevřeme si StalagScript ve kterém, | ||||
1.12.2020 13:03 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
2.7.2020 11:33 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
29.6.2020 13:39 | Předáno ke schválení | ![]() |
Jan Kubice | Oprava na draka | ||||
23.6.2020 20:54 | Editace | ![]() |
David Hartinger | Přidání obrázků do výkladu | ||||
19.6.2020 18:38 | Předáno ke schválení | ![]() |
Jan Kubice | opravená TODO | ||||
7.5.2020 19:10 | Publikace | ![]() |
David Hartinger | |||||
6.5.2020 16:13 | Předáno ke schválení | ![]() |
Jan Kubice |