Historie změn - Unity (C#) Android - Plivání ohně na mobilních zařízeních
Datum | Akce | Jméno | Text | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4.2.2021 13:18 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
1.2.2021 7:54 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | 1. Přidáme mu Circle Collider2D, který bude dostatečně velký: -> Přidáme mu `Circle Collider2D`, který bude dostatečně velký 2. Nesmíme zapomenout Collider nastavit jen jako `Trigger`.-> Nesmíme zapomenout `Collider` nastavit jen jako `Trigger`. 3 | ||||
28.11.2020 16:44 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
15.9.2020 19:12 | Publikace | ![]() |
David Hartinger | |||||
16.8.2020 9:41 | Předáno ke schválení | ![]() |
Jan Kubice |