Historie změn - Unity (C#) Android: Přestavba, bodáky
Datum | Akce | Jméno | Text | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
11.3.2021 15:26 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
3.3.2021 10:02 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | Nový obrázek se správným názvem objektu Eraser (původně Ereser....unity9/cammera-hierarchy.png). | ||||
18.2.2021 13:07 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
10.2.2021 15:18 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | 1) přejmenováno CameraFollowPlayer na aktuální název CameraFollow | ||||
29.1.2021 19:00 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
27.1.2021 15:20 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | 1. sjednocení názvu pro bodlák, bodák, spike, spiky někde bylo použito anglicky spike, nebo spiky (což má zase trochu jíný význam, než spike), sjednoceno a používá se slovo bodák 2. Ereser Oprava slova ereser na eraser na několika místech 3. Na ob | ||||
1.12.2020 13:03 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
2.7.2020 11:34 | Editace | ![]() |
David Hartinger | |||||
29.6.2020 13:40 | Předáno ke schválení | ![]() |
Jan Kubice | Oprava na draka | ||||
23.6.2020 20:38 | Editace | ![]() |
David Hartinger | Přidání obrázků k výkladu | ||||
20.6.2020 18:53 | Předáno ke schválení | ![]() |
Jan Kubice | |||||
4.6.2020 21:40 | Publikace | ![]() |
David Hartinger | |||||
6.5.2020 16:12 | Předáno ke schválení | ![]() |
Jan Kubice |