Diskuze: Ako vytvorit objekt triedy cez konzolu.
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Napřed si načti (např. do nějakých proměnných) ty data, co chceš dát do té instance. Potom založ tu instanci a třeba pomocí konstruktoru ty data předej té instanci. A potom v destruktoru jednoduše ty data uložená v té instanci zapiš data do toho souboru.
Destruktor sa pouziva aj na ine funkcie ako na destrukciu?
Já nevím, myslel jsem, že tam může být cokoliv, ne? Navíc rplsicik psal, že by se to mělo dělat v destruktoru.
Destruktor je funkce, která se volá před uvolněním objektu z paměti. V destruktoru by se mělihlavně uvolnit prostředky, které třída používala (handlery k souborů, delete ukazatelů). Tak říkajíc "aby po sobě třída ukliddla".
Do destruktoru bych to necpal.. Tam by mělo být jen uklízení po sobě. A pokud by třeba nastala nějaká výjimka, tvůj program to odchytil a začal po sobě uklízet a vypínat se, tak by se ti třeba uložila nějaká nekonzistentní data, nebo tak.. Podle toho, jak bys to měl. Normálně si udělej funkci na ukládání a zavolej ji ve specifických případech, kdy chceš ukládat (tj. třeba před koncem programu)
Ospravedlnujem sa že odpovedam až tak neskoro.
Chcem vam podakovat za riešenia
To stym deštruktorom som chcel riešit s toho dôvodu že vačšinu funkcii
ktore sa mali vykonat počas deštrukcie objektu u nas na prednaškach takto
riešili. A nepremyšlal som nad tym proste tak to takmer všetci riešili
Zobrazeno 7 zpráv z 7.