Diskuze: Animace v Unity3D
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 10 zpráv z 10.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Všechno je v dokumentaci...bez ní se nehneš, takže si na ní co nejrychleji zvykni.
dík,o týhle stránce jsem vůbec nevěděl,takž jestli jsem to pochopil když exportuju ten model ve formátu .Blend,který ukládá textury i animace(defalutní formát blendru),tak to unity někak překouše a ve finále mám odpověd na otázku tohoto vlákna?
Vyzkoušej ale neměl by být žádný problém s exportem z Blenderu, pokud nepoužíváš nějakou prehistorickou verzi. Vše máš v té dokumentaci uvedené.
já blender momentálně nemám(flashka občas potřebuje formátovat...bez mého svolení -_-)ale blender je takovaj 3dsmsx ve free provedení ,myslím že nebude problém ho stáhnout zejtra to zkusím a kdyžtak ti to ticknu
Formát .Blend je obdoba .PSD u photoshopu, nejlepší z Blenderu to
předělat do .fbx z mých zkušeností je tam hned v nabídce export as -> autodesk fbx nebo tak
nějak.
3DS to zvládá taky, ale to nedodržuje proporce modelu, takže za mě FBX
v fbx jsem to zkoušel...nedopadlo to dobře,.blend funguje skvěle a proporce tam jsou taky
no,abych byl konkrétní,fbx dodržuje proporce jednotlivích tvarů,ale ne jejich pozici takže to dopadne tak že jednotlivé tvary(mesh)jsou 3metry od sebe místo usebe,ale jak jsem už psal .blend importuje model,textury,animace,grupy,a bones(v blendru armature)...myslím ž to je vše co můžu potřebovat
Okej, zajímavé mne fbx funguje krasne hlavně že je vyřešeno
Zobrazeno 10 zpráv z 10.