Diskuze: Tahová Strategie 2D C Jakou knihovnu?
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Osobně Qt používám a aspoň pro mě je příjemný. Qt framework obsahuje taky popisovací jazyk QML a ten je jestě jednodušší , ale v celém Qt frameworku nenajdeš nějaké specifické třídy/komponenty pro vývoj her, to už si budeš muset napsat sám. Jinak vývoj je relativně rychlý na to že to je C++ framework a všude je spousta příkladů . Nechci nějak ponižovat tvoji hru, že je nějak jednoduchá, ale myslím, že náročnost na HW je zanedbatelná .
Snad trochu pomohlo
S tou náročností, vím že ta hra nebude zrovna extrémně náročná:-) ,
ptal jsem se ze zvědavosti.
Mě spíše zajímalo nakolik je náročné a na dlouho se s Qt naučit.
Je QtCreator použitelný i ve spojení s klasickým Cčkem?
Bohužel C++ neumím :/
Jop umí pracovat i s C bez Qt knihoven , ale bez znalosti OOP se s Qt frameworkem moc dobře nepracuje, jakože jde to natahat přes Designer, ale neuděláš v tom moc dobře hru.
Zobrazeno 7 zpráv z 7.