Diskuze: TCP server - problém s komunikací
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 3 zpráv z 3.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj.
Este sa s tym bavis?
... moze sa stat, ze ak vysielas telegramy, so maju dlzku napr. 100 bajtov,
tak niekedy ho moze poslat na viackrat (napr. 40+60 bajtov), takze na druhej
strane ho musis "zlepit".
... kvoli tomu sa napr. na zac. telegramu posiela nejaka hlavicka, aby sa podla
nej partnersky system synchronizoval so zaciatkom telegramu.
... niekedy sa stava opacna situacia: "vysielac" posle 3 telegramy po 100
bajtov, ale cez router a ine akt. cleny to "prijimac" prijme ako JEDEN 300
bajtovy tlg.
... aby si si to co najviac zjednodusil, tak odporucam posielat telegramy
tak, ze budu stale rovnakej dlzky (ak je ina dlzka prijata, nez napr. 100
bajtov, tak taky tlg. zahodit;
... pri vysielani NEVYSIELAT telegramy hned za sebou (dat medzi ne povedzme
500ms, aspon pre skusku)
... ak pomozu tieto zmeny, tak az potom sa zaoberat rozdelovanim telegramov
alebo synchronizaciou na zaciatku tlg.
... otazka este je, ci sa nahodou RPi po nejakom case neodpoji, a znovu
rekonektuje;
... na toto by som v nejakom okne spustil PING z PC na RPi ... NESMIE mat vypadky
Ahoj,
nakonec jsem to vyřešil pomocí UDP, jednalo se mi u TCP o to, že šlo
parádně využít k indikaci přerušení komunikace.. Takže jsem to celkově
vyřešil takovou menší kličkou v klientovi ověřuji sílu signálu wifi, jakmile se dostane pod 20%,
tak se model zastaví.. Sice to není dokonalé řešení, ale funguje.
Každopádně, díky za rady, budou se i tak hodit
Zobrazeno 3 zpráv z 3.